Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak sprawdzic czy pompa oleju sie zatarła?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 27 lutego 2011, 00:55

Panewki były przerabiane, polecam opcję szukaj.

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 30 września 2010, 16:26
Lokalizacja: Leżajsk
Motocykl: CBR 954 SC50
Rok produkcji: 2002

Post » 01 marca 2011, 19:39

Wal szlifowany i panewki z allegro oryginalne (okolo 40zl) dopasowane, tj. rowniez szlifowane. Jesli rozmiar czopu po szlifie jest zbyt maly to panewki sie dorabia.
3cia panewka liczac po kolei od strony kierowcy, czyli druga od strony rozrzadu. Ta sama ktora u ciebie sie zatarla. Ta korbka jest smarowana jako ostatnia wiec bardzo czesto sie zaciera jako pierwsza :(

Z rozbitej ramy mowisz? Po szlifie wal mogl zostac nieco ugiety. W jakim stanie byly dekle? Moto tez moglo chodzic jakis czas lezac na boku, w wyniku slabego smarowania panewka mogla sie nieco przytrzec.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości