Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

f4i sport - obroty

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

f4i sport - obroty

Post » 14 marca 2011, 22:31

Witam Was,
dosiadłem f4i sport i mam jedno pytanko. Jak odpalam moto na zimnym silniku to obroty rosną do 3.5tys, po czym po pewnym czasie spadają do ~1200obr. Slyszalem ze nie powinna tak wysoko wkrecać się na zimnym, można to jakoś wyregulować? Rozumiem, że zasilaniem steruje komputer ale może jest jakaś możliwość.
:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 14 marca 2011, 22:39

Masz moto na wtrysku więc raczej nie ma co zmieniać, komputer wie co robi. Każdy motocykl ma mniej więcej takie obroty na ssaniu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 14 marca 2011, 23:59

ja mialem doczynienia ze 5szt f4i i w każdej przy odpalaniu tak bylo żę obroty wskakiwaly na 3-3,5 tysia i jak moto osiągało jakąś temp. chyba w okolicy 50 to spadało na 1200 czy tak jak sam se to ustawisz , każde z tych moto smiga dalej juz od 3 lat i wszystko z nimi gra wiec nie ma czym sie martwić

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 marca 2011, 00:09

ja miałem f4i i tak normalnie było te same obroty miałem co u Ciebie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2011, 00:48

nie jest normalne
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2011, 09:32

Cziken mozesz napisac cos wiecej dlaczego nie jest i jak to np zmienic?

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 15 marca 2011, 10:35

O ile pamiętam to w F4i do 3 tys. obrotów serwisówka mówiła że to normalne.
Miałem tak że wskoczyło mi na 4 tys. jak poluźnił się łańcuszek rozrządu???
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 99
Rejestracja: 07 stycznia 2008, 18:57
Lokalizacja: WWL
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2011, 14:17

Cziken Wax unit ?? ;)
Zbyszek

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 15 marca 2011, 18:01

Cziken, powiedz coś więcej, bo chciałbym to zrobić żeby było ok a do Ciebie niestety nie przyjade, bo jak widzisz jestem z Gdańska. :P

[ Dodano: Sro Mar 23, 2011 8:07 pm ]
Jako, że Cziken nie jest skory do pomocy a ja nie chciałem odpuścić to znalazłem po długich poszukiwaniach ciekawy poradnik. Napewno się przyda, mam nadzieję, że nie będziecie mieli problemów z przetłumaczeniem na nasz język. :one:
http://www.fireblades.org/forums/articles-honda-fireblade/91679-cbr900rr-fireblade-cold-start-fast-idle-tickover-over-revving-problem.html


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości