Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Proszę o pomoc w rozszzyfrowaniu błedu- film

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 15 marca 2011, 12:37

Błąd 9 (IAT sensor) to mniejszy problem bo:
(Simulate using numerical values ; 25°C/77°F) czyli ECU symuluje temperaturę 25^C
Błąd 1 - czyli MAP sensor (Manifold absolute pressure) czyli czujniczek ciśnienia w kolektorze dolotowym to nie wiem jak jest, bo to chyba dość istotna informacja jeśli chodzi o sterowanie wtryskami ale się nie znam na tym dokładnie więc wam nie doradzę ...

Jeśli nie macie lewych łapek, trochę sprytu i trochę ogarniacie angielski albo zerkniecie do tłumacza google to spróbujcie sami zdiagnozować i może się uda wyeliminować te błędy:

Błąd 1 - serwisówka strona 5-14;
Błąd 9 - strona 5-24;

Postępujemy krok po kroku i powinno się udać wyeliminować błąd. Można też jeśli ma się zioma co udostępni czujnik od razu podmienić co wyeliminuje lub zdiagnozuje błąd danego czujnika.

Powodzenia w naprawach :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 marca 2011, 19:53

u mnie okazało się samo centrum czarnej duupy. lepiej niezwłocznie zajmij się tematem. wysłałem Ci p/w
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

 
Posty: 958
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:25
Lokalizacja: Piotrków Tryb.
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 1000 rr repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 15 marca 2011, 20:51

Zinnej to rozpracowałeś już problem?
maliniak

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 02 lutego 2011, 00:23
Lokalizacja: Gdynia
Motocykl: HondaCBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 15 marca 2011, 21:12

Tak, poprzedni właściciel ostro jeździł z zasyfionym czymś tam [sorry ale nie znam się i nie pamiętam] przez co przepustnica nie chodziła jak trzeba i w efekcie rozwalił exup. koszt czyszczenia i wymiany 1500zł
Drive like there's no tomorrow - there won't be.

Awatar użytkownika
 
Posty: 23
Rejestracja: 22 grudnia 2010, 21:54
Lokalizacja: Trzebnica
Motocykl: FireBlade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 marca 2011, 15:50

Ja jak robiłem zimowy przegląd to sprawdzałem EXAPa i chodził idealnie, nawet nic nie musiałem regulować. Nie wiem co te czujniki mogą mieć z nim wspólnego ale może tak faktycznie jest

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości