Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:33

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gaśnie na wolnych

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1997

Gaśnie na wolnych

Post » 04 kwietnia 2011, 16:54

Witam mam mały problem z SC33 z 97r. odpala i wkręca się bardzo dobrze. Nagrzewa się też nieźle. Ale ostatnio stałem na światłach i po chwili po prostu zgasł dodam że nie mogłem go odpalić jakby akumulator nie miał mocy a na pych normalnie. Akumulator był ładowany i po przejechaniu dłuższej trasy. Już 2 razy mi zrobił taki numer nie wiem co to może być.

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 04 kwietnia 2011, 16:59

może to ten czerwony przełącznik na kierownicy, miałem tak w VFR i kumpel też tak miał w VFR że moto samo gasło, rozebrać przeczyścić i działa dalej, chyba że to co innego :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 04 kwietnia 2011, 17:00

poczytaj na forum brak ladowania w sc33 , w tym modelu to przypadlosc

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Gaśnie na wolnych

Post » 04 kwietnia 2011, 19:39

loxa87 pisze:Witam mam mały problem z SC33 z 97r. odpala i wkręca się bardzo dobrze. Nagrzewa się też nieźle. Ale ostatnio stałem na światłach i po chwili po prostu zgasł dodam że nie mogłem go odpalić jakby akumulator nie miał mocy a na pych normalnie. Akumulator był ładowany i po przejechaniu dłuższej trasy. Już 2 razy mi zrobił taki numer nie wiem co to może być.


Naladuj akumulator, podlacz do moto, odpal i sprawdz jakie napiecie pokaze voltomierz na klemach z wlaczonymi swiatłami przy okolo 4-5 tys obr., jesli bedzie ponizej 13,5V to sprawdz regulator, jesli bedzie ok, to alternator.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 04 kwietnia 2011, 22:17

czujnik w stopce

wyłącznik na kierownicy

padnięty akumulator, alternator albo regulator napięcia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 04 kwietnia 2011, 23:38

ładowanie jest między 14 a 14,5V wymienię aqu i zobaczymy co dalej. A tuż przed zgaśnięciem chwile się podławi zawsze ale tylko o ok. 200 obrotów

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 kwietnia 2011, 09:16

jeżeli nie chce Ci kręcić a później normalnie chodzi i odpala to ładowanie powinnieneś mieć ok, najprościej sprawdzić gasząc go tuż po tym jak sam zgaśnie i próbując odpalić.

Mi się wydaje że to czujnik stopki Ci nie łączy tylko to dławienie mi nie pasuje :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 15
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 20:03
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 06 kwietnia 2011, 17:16

Jutro wymienię aqu na nowy zobaczymy czy to może jest to.

[ Dodano: Nie Kwi 10, 2011 8:10 pm ]
Po wymianie akumulatora usterka ustała może akumulator miał zwarcie i nie dawał iskry. Czujnik stópki trzeba wykluczyć.


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości