Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:01

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zmiana 954 na zx10

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

zmiana 954 na zx10

Post » 10 maja 2011, 21:20

nastał dzień kiedy stwierdziłem że czas na zmiane motoru. Od marca miałem burdel w głowie co kupić i szukałem sc59. Jednak po przeczytaniu wielu postów tutaj na forum i przeprowadzonych wielu rozmowach ze znajomymi stwierdziłem że moze warto spróbować czegoś innego. Wybór padł na kawe. Zakupiłem zx10r z 2009 roku w malowaniu special edition. Pierwsze wrażenia są takie że ten motor nie jezdzi ale zapi...dala. Skrzynia chodzi idealnie, czasem mam nawet wrażenie że za lekko no ale nigdy nie miałem tak świeżego motoru więc pewnie poprzednie cbry a była 929 a potem 954 były poprostu juz zmęczone, więc nie moge stwierdzić że były gorsze bo nie miałem ich od nowości. Ale wracając do kawy to jestem po prostu oszołomiony tym motorem. To w jaki sposób reaguje na dodanie gazu, to w jaki sposób hamuje-KOSMOS!!! Nie żałuje ani złotówki wydanej na tem motor i mam nadzieje że żadnych niespodzianek nie bedzie. Mam też nadzieje że nadal bede mógł korzystać z Waszych rad i pomocy pomimo że nie latam juz firebladem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 10 maja 2011, 21:34

gratulacje zakupu , podaj wiecej info ile przebiegu jakie wyposazenie pochwal się jakimiś fotkami , każdy z nowych litrów to niezły zapier.... i każdy nie tylko honda ma jakieś wady....

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 10 maja 2011, 21:41

tez miałem podobny dylemat, ale z kolei wybrałem sc59, tez nie załuje, mimo tego oleju który trzeba dolewc co chwile, sc59 ma super hamulce i wspaniale sie ja prowadzi mimo ze w porównaniu do suzuki ktore miałem wczesniej jest słabsza i gównianie wykonana, musze ja takze doposazyc bo wydanie seryjne jest nie do przyjecia, ale po małych modyfikacjach bedzie sie nadawała do uzytku, no i troche lepiej wyglada od kawy mimo ze jest brzydka, ale kawa to juz w ogole wyglada jak pokemon kopniety w twarz :D

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 10 maja 2011, 21:51

w sumie to całkowita seria z brzydkim stelażem pod rejestracje i wszystkimi odblaskami ale to sie zmieni. Jedynie nowy wydech od kolektorów do końca two brothers który naprawde daje rade i alarmy w autach sie włączają. Jest to wersja z ameryki bez exupe'a i immo w kluczyku. Ma przejechane 5670km i zakupiłem ją za 25tys. Jeżeli chodzi o wygląd to jest brzydka i z przodu wygląda jakby miała zespół downa
Załączniki
Zdjęcie0447.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 11 maja 2011, 00:20

weź spier***j na inne 4um się żalić! ...trzeba było zostać w PISie :D

a tak na poważnie, czy oprócz zapier***nia jak się na tym ufoludku gumuje? :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 maja 2011, 12:02

znajomy ostatnio przesiadl sie na cos takiego tyle ze cala czarna mowi ze idzie jak zła 299 wykrecic to chwila moment, ogolnie fajne bajerki jakies amorki skretu laptimer itp i te ponad 180KM musi byc wsciekla

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 maja 2011, 13:39

potwierdzam opinie Twojego znajomego. To jak ten motor ciągnie to cięzko opisac. 299 a obrotomierz dalej pnie sie do góry. No i teraz juz po kilku dniach użytkowania moge stwierdzic ze po winklach tez fajnie lata. A na gumie to niefajnie mi sie lata bo jednak za mocne. Lekko dodasz gazu i można przepałowac a jakims asem w gumowaniu to ja nie jestem...

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 21 maja 2011, 14:37

fajnie , gratuluje zakupu . ZX-10 ma okolo 10 koni wiecej od Hondy
Jezdiles moze na troszke zmeczonym motocyklu a teraz masz NOWECZKE czego serdecznie gratuluje :).

Jesli moge wracic swoje 5 groszy to przesiadlem sie z R6 na fireblada 2007.
Przesiadlem sie mimo obiegowej opinni ze to szalenstwo , ze moc , ze to ciezki motocykl i sie nie sklada w zakretach , ze sie to trzeba latami jedzidzc zeby to opanowac (stek bredni i bzdur ).
Wsiadlem na Fireblada i odrazu pomyslem sobie kto te brednie wymysla .
Motocykl jest 3x zwinniejszy , kierunki zmienia jak rower. Sklada sie i reguje na przeciwskret rewelacyjnie. Prowadzi sie lekko i plynnie .

Moc w porownaniu do R6 ?? No Honda rwie duzo mocniej ale robi to w taki sposob ze nie ma strachu . Plynnie oddaje moc w kazdym zakresie . Redaktorzy pisza ze ucieka spod tylka ? No jak sie nie trzyma motocykla kolanami to ucieka . Skrzynia biegow to mistrzostwo w porownianiu do R6.

Podsumowujac krotko mysle ze sie przesiadles tak jak ja , z czegos starego slabszego na cos bardzo zaawansowanego techicznie i ze swietnym zawieszeniem , Gratuluje :)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 21 maja 2011, 18:39

no w kawie jest ten minus z oddawaniem mocy. Co prawda w porównaniu z zx10r 2004 rok to jest bardzo łagodny, bo tam to wogóle motor jest nie do jazdy ale w porównaniu z cbrami to motocykl jest zbyt narwany co oczywiście daje duzo frajdy z jazdy no i trzeba sie baaardzo pilnowac przy wychodzeniu z luków. Jeszcze mam fabryczną opone z tylu batlaxa bt016 no i nawet na trójce przy przyspieszaniu zrywa przyczepność.Zobaczymy jak założę nową opone co sie bedzie działo. Ale ogólnie jest git. Choć nie ukrywam że jak stanęła koło mnie na światłach sc59 no to troszke z zazdrością popatrzyłem bo jednak kawa przy hondzie to straszna lipa. Ale człowiek nigdy nie docenia tego co ma...

 
Posty: 31
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 19:32
Lokalizacja: Lca
Motocykl: Fireblade 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 21 maja 2011, 19:42

ble2u to ja jestem szalony , jako pierwszy motor w życiu kupiłem Firebladea sc33. Ale muszę powiedzieć , że motor wybacza dużo błędów i oddaje moc "dość spokojnie" - zaczyna wariować od 7-8 tys. obrotów. Wszyscy myśleli , że się zabiję , ale póki co daję radę i to nie tylko na prostych , ale w zakrętach też.

Co do motoru , który kupił kolega - zx10r : to jeden z najlepszych motorów świata aktualnie. Ale bardziej mi się podoba rocznik 2005 [jest ładniejszy] - jakby ktoś był zainteresowany to mój znajomy ma na sprzedaż Kawę zx10r - przebieg ok. 7000km , błękitny lakier , carbonowy wydech Hurrica (po prostu cacko igła - stan idealny) : cena 18000zł do negocjacji.

Gratulacje zakupu!

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 21 maja 2011, 20:18

arek pisze:no w kawie jest ten minus z oddawaniem mocy.

Czemu minus?? Jak dla mnie to mega plus, przynajmniej cos sie dzieje :mrgreen:

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 21 maja 2011, 21:40

@arek nie wiem kiedy CI sie ta opona slizga ? Bo jesli chodiz o honde z 2007 to takie akcje przy 150km/h tez mi sie zdarzaja. To wina sztywnego zawiesznia ktore nie wybiera nierownosci . Pamietajmy tez ze zawiedzenie przy przuspieszaniu unosi sie do gory (nie opada) a sila dosrodkowa "pompuje" dodatkowo opone . Pobaw sie cisnieniem na poczatku
@arek moment obrotowy w kawasaki nie jest doskonaly , ma zalamanie przy 5tys ,ale napewno go da sie poprawic total commanderem :)
Honda nadal ma brak momentu obrotowego ponizej 3tys obrotow :/

http://image.sportrider.com/f/23213462/ ... torque.jpg

Ja uwazam ze to kawasaki to swietny motocykl, duzo tanszy od hondy a yamahe bije o glowe

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości