Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 18 maja 2011, 08:46

Od strony technicznej trudno coś powiedzieć, ale jest TANI!
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 313
Rejestracja: 29 grudnia 2009, 23:02
Lokalizacja: KCH
Pochwały: 1
Motocykl: gixx k7
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2011, 10:47

Jak dla mnie kolejny przekret czekajacy na przedplate od naiwnego klienta. Nie ma nr telefonu nawet

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 18 maja 2011, 11:30

Napisalem do goscia mayla odpisal znadal aktualne i podal nr bede dzwoni i umawial sie na 5tek hmm ze tani wiem papiery wszystkie i ks serwisowa ponoc jest moto w super stanie podobno jak sie orientuje to te sprzety chodza po 8 do 15 klockow funtow a ten po przeliczeniu bedzie jakies 5 z hakiem wiec nie wiem dlatego pytam
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 10
Rejestracja: 06 marca 2011, 20:20
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: jeszcze brak
Rok produkcji: 0

Ocenianie ogłoszeń z internetu - SC33

Post » 14 września 2011, 19:47

Ostatnio zmieniony 05 grudnia 2011, 13:36 przez seliw, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 14 września 2011, 20:39

No raczej delikatny szlif to nie był tak jak ten pan napisał w opisie.. zalezy czy długo lezała odpalona na boku... crash tez mógł cos tam uszkodzic przy wygięciu.. takiego sprzęta na zdjęciach nie ocenisz dobrze.. musiałbys go baaaardzo solidnie zbadać w realu..

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 14 września 2011, 21:14

Tak jak trauma pisze musiałbyś ją obadać, ale po lewym deklu widać że mogła mieć też przygodę z drugiej strony. Jeżeli miałbyś na wydanie trochę więcej to mam na sprzedaż swoją SC33 rok 1999 z tego tematu:

http://forum.fireblade.pl/topics11/fire ... vt8285.htm

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 15 września 2011, 11:58

Cześć, po obejrzeniu zdjęć widzę, że na pewno malowanie nie pochodzi z 96r. a to które widać jest wykonane chyba spreyem, poza tym moto miało dwa szlify, to znaczy z dwóch stron, z prawej widać, że krasch pad jest zeszlifowany aż do owiewki, więc szlifierka trwała dobrą chwilę a raczej kilkanaście dobrych metrów, nie wiadomo jak ma się teraz uchwyt silnika do którego wkręca się krasch pada, zaczepy chłodnicy itp. natomiast z lewej strony krasch pad i dekiel też są zeszlifowane. Poza tym moto nie wygląda na zadbane. Ja osobiście nie kupiłbym go widząc jego stan , można się wpier??lić na niezłą minę.

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 15 września 2011, 12:08

jak sa przeszlifowane 2 dekle to ja bym nie brał... jak jest przytarty dekiel alternatora to licz siez duzym prawdopodobieństwem ze pęknoł blok. jawłąsnie wpakowałem sie na takie cos ;/ ;/ ;/

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 15 września 2011, 12:18

JankoCBR pisze:jak sa przeszlifowane 2 dekle to ja bym nie brał... jak jest przytarty dekiel alternatora to licz siez duzym prawdopodobieństwem ze pęknoł blok. jawłąsnie wpakowałem sie na takie cos ;/ ;/ ;/


Obrazek

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 15 września 2011, 14:01

bez przesady... dekiel przerysowany to od razu pęknięty blok... może jeszcze jest poszukiwany przez smerfy O.o

Myślę że maszynka godna uwagi ale na pewno nie za te pieniądze. Wolał bym już dołożyć i kupić 98-99R. Trzeba by tam jechać , dobrze obejrzeć motocykl, sprawdzić jak chodzi i mieć kogoś kto się zna na rzeczy żeby zbił z ceny.
Przy tańszych motocyklach sprawdź wszystko... łącznie z napędem ... bo w Polsce to jak robi się za długi to skracają :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 15 września 2011, 15:33

a czy to moto nie ma aby jednej lagi od SC 33 a druga od SC 28 ?

i ze szlif na lewa strone to też wał moze krzywy byc podobno, a blok ze pekniety spotkałem sie juz ze wyrwało troszeczke bloku

ja mam 98r. do sprzedania, ale za troszeczkę więcej :P

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 15 września 2011, 16:15

BACA pisze:a czy to moto nie ma aby jednej lagi od SC 33 a druga od SC 28 ? :P


no pewnie ze tak :dance:
jaka cena taka maszyna.
blok pewnie nie pekl , za mala gleba.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości