Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ladowania pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 156
Rejestracja: 25 grudnia 2010, 12:59
Lokalizacja: Kno
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2000

Post » 10 stycznia 2011, 21:02

macie foto jak to z tym wiatrakiem wyglada

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 10 stycznia 2011, 21:14


 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 10 stycznia 2011, 21:46

nie podesle ci foty bo moto mam złożone natomiast musisz wziasc wiatrak najlepiej z kompa nie moze byc grunszy niz 1,5 cm wielkosci mniejwiecej tego regulatora poprostu pzykrecasz go na regulator i podłaczasz 12 v np do zasialania (u mnie odpala sie razem e swiatłami) i juz
CHWDP zawsze i wszędzie !

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 0

Post » 20 maja 2011, 19:02

Witam

Mam taki mały problem pod sklepem padł mi akumulator na szczęście był pod ręką kolega który popchnął ze mną moto dojechałem do domu około 10 km , zgasiłem próba odpalenia raz przekręciło rozrusznikiem i koniec ... No wiec miernik w ręka i tak na jałowym biegu na włączonym zapłonie obroty około 1.5 tys . 13 V nic więcej , po dodaniu gazu spadają , zmierzyłem napięcie na kablach od altka na jałowym do 1,5 tyś na jednym 3,5 V a drugim też 3,5 V a na trzecim około 2,8V . Czy oznaczało by to że wysypał się alternator ?? regulator mam na 100% sprawny . czy raczej cos z aku , dodam że mam trzy miesięczną Yuase .
Prosze wymyślcie coś :(

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 20 maja 2011, 19:08

kolego to jest objaw regulatora napiecia u mnie jak padł bylo na stykach 12-13v i po dodaniu gazu napiecie spadało naładuj aku i wsadz do innego moto czy zapali jesli na drugim moto pojezdzi a moto nie odpali masz winowajcę lub do elektryka i niech sprawdzi go pod obciazeniem

skad pewnosc ze regiel masz dobry ? ja kupiolem w zimie i padł w pierwszy cieply dzien i musialem kupic drugi tym razem nowy
CHWDP zawsze i wszędzie !

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 20 maja 2011, 19:27

U mnie bylo podobnie i wina altka

 
Posty: 22
Rejestracja: 15 maja 2011, 22:06
Lokalizacja: Zawiercie
Motocykl: SC 59
Rok produkcji: 0

Post » 20 maja 2011, 19:29

Poniewaz sprawdzalem na nowym regulatorze z pudelka i na sprawnym regulatorze kolegi i to samo

[ Dodano: Pią Maj 20, 2011 8:55 pm ]
Najbardziej martwi mnie to napięcie na kablach od altka tylko po około 3V :( Moze ktos sie na ten temat wypowiedzieć

[ Dodano: Sob Maj 21, 2011 2:58 pm ]
Dla potomności chciałem napisać , że problem rozwiązany wina był brak masy na przewodach z regulatora na akumulator po zrobieniu mostka wszystko działa jak należy ;)

 
Posty: 8
Rejestracja: 20 października 2010, 09:59
Lokalizacja: Stargard
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 22 maja 2011, 10:29

Witam wszystkich mam podobny problem lecz z niewielką różnicą ponieważ zaczeło się od tego że pojechałem sobie bladym do kolegi wszystko było ok zaparkowałem moto zgasiłem i po czasie chciałem go odpalić i już niestety ale nie odpalił więc myślałem że aku padł wczoraj zakupiłem nowy aku zamontowałem i na pierwszy rzut oka wyglądało ok lecz wsiadam na moto jadę na miasto i co na środku skrzyżowania moto gaśnie i koniec jego żywota. Odpaliłem go na kable i o dziwo dojechałem do domu lecz cały czas się tak dzieje że troszkę przejadę km i moto gaśnie podczas jazdy. Zrobiłem pomiary i na aku mam podczas odpalonego moto 12.83V a na przewodach od altka pokazuje mi (na każdym z osobna) -2.84V więc nie wiem czy o wina altka czy może padł reglator napięcia pomocy ponieważ moto stoi przygotowane do sezonu a tu taki psikus :|

[ Dodano: Nie Maj 22, 2011 6:15 pm ]
sprawdziłem ładowanie ponownie i na akumulatorze wskazuje napięcie 13.40 V przy wyłączonym silniku a przy włączonym silniku spada do 12.80V (przypominam że aku jest nowe wczoraj kupowane) a na przewodach od alternatora zasilanie pokazało więcej jak 10V z tym że pod siedzeniem kierowcy przewody idące od alternatora były całe popalone i zaśniedziała wtyczka z tym że gdy odpaliłem moto to zasilanie utrzymywało się cały czas przy wartości 12.80 a po włączeniu świateł mijania zaczeło stopniowo spadać aż do momentu gdzie napięcie na akumulatorze doszło do wartości 7.54V i moto zgasło. i tak się dzieje już drugi dzień podczas jazdy :/ i już nie mam sił bo nie wiem czy jest uszkodzony alternator albo regulator napięcia (chociaż oglądając go nie zauważyłem jakiś znaków spalenia czy uszkodzenia bynajmniej z zewnątrz) czy poprostu mam gdzieś zwarcie na przewodach od świateł :(

[ Dodano: Pon Maj 23, 2011 6:56 pm ]
no i wszystko już wiadome spalił się regulator napięcia :(

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 23 maja 2011, 20:25

Kolego poszukaj w archiwum, temat był kilka razy wałkowany, taka przypadłość naszych maszyn, sam kilka razy opisywałem jak postępować, co i jak posprawdzać ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 07 marca 2012, 15:13

panowie mam problem z ładowaniem w 954... rozebrałem zadupek i sie okazało że wtyczka z regulatora napięcia jest przytopiona a na kostce z regulatora kabelki są zasniedziałe. Regulator musze zakupić ??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 07 marca 2012, 16:43

nie koniecznie najpierw pomiary bo morze padł altek. A jaki masz akumulator wymieniałeś go ??
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 08 marca 2012, 03:32

akumlator ma 2 lata.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości