Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

coś za szybko mi się grzeje moto - poradzicie co spprawdzić

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 czerwca 2011, 20:00

jak pamietam w 929 do 95 stopni. Wyczysc czujnik i styki moze pomoze cos
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 11:26
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 20 czerwca 2011, 20:06

A podlacze sie jeszcze z jednym pytaniem.

Otoz w upalne dni, glownie jazda po miescie... Pod korkiem chlodnicy poziom ok. 2-2,5 cm od korka (sprawdzane na zimnym).
W zbiorniczku wyrownawczym dolalem (na zimnym) do polowy pomiedzy min. a max. Po jezdzie w miescie, na postoju 'wysikuje' mi plyn. I tak w kolko az zejdzie do min. w zbiorniczku. Potem jest ok.
Czy tak ma byc?

Plyn w wyrownawczym uzupelnialem juz 2-3 razy do polowy skali, zeby sprawdzic czy mi nie wciaga (uszczelka), ale on zawsze wysika swoje.... :/

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 20 czerwca 2011, 20:11

Hmm ja mam tak samo zalane w 929 i nic mi sie nie dzieje nawet jak sie zagrzeje moze ma nadmiar i taka przyczyna jest tego
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 14
Rejestracja: 21 lutego 2011, 01:07
Lokalizacja: Chmielów/
Motocykl: HONDA CBR 954 (sc 50)
Rok produkcji: 2002

Post » 20 czerwca 2011, 22:22

witam jak juz piszecie na ten temat to ja mam takie pytanie gdzie sie znajduje ten czojnik od wentylatora? bo u mnie sie ostatnio zalaczal przy 102 st teraz przy 104 st Gdy wylaczalem zaplon przy 102 sie zalaczal teraz ani wcale nie czaje czarna magia :)
CalkowityBrakRozumu

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 czerwca 2011, 00:25

pewnie ten czujnik jest z lewej strony na dole z przodu jak w 929 ale moge sie mylic
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 21 czerwca 2011, 08:37

osama8522 czujnik jest podpięty do wentylatora. Chyba sobie zrobie wentylator na włącznik :P bo jak troche cieplej na polu to chwila w korku i ponad seta :|

[ Dodano: Wto Cze 21, 2011 8:41 am ]
wiertło ten czujnik co jest od razu wkręcany do chłodnicy ??

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 czerwca 2011, 09:06

tak zgadza sie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 czerwca 2011, 10:06

jak wygotowuje sie plyn szybko to masz jakies gowno zalane, zalej jakis motocyklowy albo np prestone ktory ma 127st temp wrzenia i napewno bedzie lepiej, a czy 108st to duzo hmm nie wiem moze w 929 i 954 tak ale napewno nie w sc 33 hehe kumpel nie raz pałował mial 130st plyn chlodniczy calutki znikal a moto dalej smiga :) ale to i tak pewnie do czasu, ale w 929 i 954 ponoc od przegrzania lubia bloki pękac takze lepiej zalac jakis lepszy plyn chlodniczy o wyzszej temp wrzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 11:26
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 21 czerwca 2011, 13:14

hmm... kupowalem w Larssonie Castrola :/

Prestone pamietam ze jest u mnie na stacji niedaleko. Bede musial przelewke zrobic w weekend.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 21 czerwca 2011, 14:38

no to castrol powinien dawac rade, chyba ze juz ladnych pare sezonow masz go zalanego. jeszcze wypadalo by sprawdzic termostat tak jak ktos wczesniej opisywal wyciagnac zobaczyc wrzucic do wody podgrzewac mierzyc temp zobaczyc czy sie otworzy

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 24 czerwca 2011, 19:13

chciałem sobie zrobić "na krótko" zrobić wentylator i po zetknięciu z masą kabelka wyciągniętego z czujnika temperatury nie załącza się ( zapłon włączony). Podpowiecie coś ?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 czerwca 2011, 19:17

no i nie bedzie chodzic dopiero po przekreceniu kluczyka
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości