Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Blok silnika(dekiel alternatora) sruba

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 06 kwietnia 2011, 20:22
Lokalizacja: Złotoryja
Motocykl: Blady sc28
Rok produkcji: 1994

Blok silnika(dekiel alternatora) sruba

Post » 06 lipca 2011, 14:35

Witam! Starszyzne, ma ktos moze wiadomosci na temat srub na bloku silnika kolo dekla od alternatora ona sie znajduje centralnie pod deklem jak popatrzymy od spodu na motor i sa tam dwie sruby z jednej z nich mam j wyciek oleju delikatny, gwint CENZURA**** i teraz takie zapytanie czy wiecie moze do czego ona jest czy moge ja odkrecic spokojnie i za pomoca np silikonu ( czarnego uszczelnic to ) ? albo czy macie jakies inne pomysly ? Rozgwintowanie odpada bo blisko tej sruby mialem spawany blok silnika. Myslalem tez nad klejem ale nie wiem od czego ta sruba jest. Prosilbym o szybka odpowiedz bo dzisiaj czeka mnie jeszcze trasa a nie wiem jak dzialac :P

 
Posty: 13
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 19:17
Lokalizacja: Czerwińsk
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2011, 15:17

Kolego jeśli masz wyciek po gwincie to zastosuj tzw. wkrętke. Będziesz miał wtedy i nowy gwint i pewność że nie będzie ciekło. I jest to w miare bezinwazyjny sposób więc nie musisz się martwić spawem. Pozdrawiam.

 
Posty: 118
Rejestracja: 01 stycznia 2010, 17:59
Lokalizacja: Rybnik
Pochwały: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2011, 16:50

Kolego orzech85,mówiąc o "tzw. wkretce"
orzech85 pisze: zastosuj tzw. wkrętke.


chodzi Ci o helicoil? Polecam naprawe gwintu helicoil'em ;) Bardzo wytrzymałe!!

 
Posty: 13
Rejestracja: 23 grudnia 2009, 19:17
Lokalizacja: Czerwińsk
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2011, 20:58

Chodzi mi o wkrętke stalową firmy wurth. Używam ich dosyć często przy naprawie zabytkowych silników, które nieraz były spawane. Nigdy jeszcze nie miałem wycieku i zawsze pewny gwint.


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości