Dzisiaj jest 26 czerwca 2025, 01:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Regulacja gaźników (przerywanie, brak mocy)

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Regulacja gaźników (przerywanie, brak mocy)

Post » 07 sierpnia 2011, 13:57

witam,
Potrzebuję waszej konsultacji przy składaniu mojego 900XX (czyli silnik od 1100),
Mianowicie z dołu z momentu ładnie się zbiera ale mimo wszystko brakuje mu sporo koni (około 30-40) , powyżej 8000 obrotów bardzo opornie idzie , szarpie itd...
Airboxa budowałem od podstaw, zamiast seryjnego filtra w airboxie są 3 stożki (na 4 gdy każdy gaźnik miał osobny stożek dostawał za dużo powietrza, na 2 w airboxie wkręcał się na max 8000 obrotów i brakowało mu powietrza, więc zdecydowałem się na 3)
Cała mieszanka nie jest spalana w cylindrach , ewidentnie przy go "przypałuje" dopala w kolektorze , czasem zapluje marchewą)

Zastanawia mnie czy brak mocy może być spowodowany skrajnym rozregulowaniem tych gaźników ( synchronizacja czy skład mieszanki ??) czy może dostaje za mało powietrza na 3 stożkach (jest sens rozbierać całego airboxa żeby założyć na nowo do niego 4 stożki żeby podczas regulacji je zaklejać i zmniejszać ich przepustowość)...

Innymi słowy co wy byście zrobili i czy skład mieszanki i synchro może aż tak ograniczyć moc ??

ps. zna ktoś jakąś hamownie lub warsztat w Warszawie gdzie dysponują zarówno wakumetrem jak i analizatorem spalin ????

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 07 sierpnia 2011, 16:26

sprobuj ograniczyc doplyw powietrza zobacz co wtedy sie bedzie dziala a juz hamowania to raczej z pomiarem AFR

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 sierpnia 2011, 21:18

strzela z wydechu , więc na moje oko ją przelewa ... jak miała by za mało benzyny to chyba by nie strzelała ?:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 07 sierpnia 2011, 21:29

a jak się zachowuje bez airboxa? zdejmij to i sprawdź jak chodzi. jak lipa to synchro na początek.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 07 sierpnia 2011, 21:46

ja bym sie skupil na filtrach watpie ze gazniki sa tak rozregulowane

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 sierpnia 2011, 10:18

on nie jest bez airboxa, airbox jest, w zasadzie jego połowa :) reszta to stożkowe filtry powietrza :) Chyba założe 4 stożki i je lekko ograniczę i zobaczę czy będzie lepiej :)

[ Dodano: Pon Sie 08, 2011 2:14 pm ]
dziś pozwoliłem sobie odkręcić troszkę gazu, poszła max 260 przy jakiś 7-8 tysiącach i dalej już nie miała siły więc obstawiam że dostaje za mało powietrza :)

[ Dodano: Wto Sie 09, 2011 10:00 pm ]
Wie ktoś gdzie w Warszawie jest Warsztat który ma wakumetr i analizator spalin ?????????????


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości