Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

nasza Policja

Druga strona jazdy na motocyklu...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 29 września 2011, 07:42

Kiedy miałem naście lat i jeździłem bez prawa jazdy kilka razy uciekłem policji.
Niestety raz jechałem z kumplem który się zesrał i oddał bez walki władzy.
Wsypał mnie powiedział wszystko gdzie mieszkam jak się nazywam.
Jako że nie złapali mnie za rękę, poszedłem w zaparte, a ojciec poświadczył moje alibi.
Udało się, ale z tym gościem jazdy już nie było...
Moto Psycho

 
Posty: 141
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 19:18
Lokalizacja: Kurowice
Motocykl: Była Honda :)
Rok produkcji: 1999

Post » 29 września 2011, 08:36

Też miałem ostatnio przygodę z naszą policją, fakt jechałem 100 w mieście drogą trzy pasy w jedną stronę oni stali na poboczu nie widziałem ich i jak się zorientowałem że mierzy do mnie z suszarzy było za późno. Nie próbowałem uciekać bo jechałem z pasażerem dwa że tablica prosta jest u mnie :D i trochę za krótko jeżdżę poważnym motorem więc odpuściłem i się zatrzymałem. Ten co mnie zatrzymał to straszny służbista nic nie szło z nim ugadać żeby mniejszy mandat i mniej punktów dopiero jak wypisywał mandat to z tym drugim trochę gadałem koleś całkiem spoko podszedł to tego co mnie zatrzymał i pogadał z nim i trochę mniejszy mandat dostałem. ten co z nim gadałem to na prawdę był spoko mierzył z suszary do kierowców i widziałem jak kilka razy się wyświetliło tak w granicach 80-90 to tylko dawał krok do przodu i odpuszczał nie chciało mu się zatrzymywać.

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 22 marca 2011, 21:01
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 29 września 2011, 18:39

DamiIława pisze:polska policja potrafi sie przjebac do wszystkiego poprostu oto dowod hehe hihi:

http://www.youtube.com/watch?v=ngoaREV8Jpo

najpierw oponka pozniej wydech widac ze gosc mial seryjny ale i tak mial za glosny
jak to policjant powiedzial " sto dwie decybele" jak dla mnie polski system "jest sto lat za murzynami" :ooo:


Tiaa... mi Ci sami co na tym filmiku ostatnio zmierzyli pod wiaduktem głośność. Zabrali mi dowód i mandat 200zł wlepili.

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 29 września 2011, 19:50

SuperAs tak piszesz ze do policji ida same nieroby i debile to prosze mozesz sie sprawdzic idz i zobaczymy czy przejdziesz testy, ze beda robic jak normalni ludzie do emerytury to popracuj za 1800zl bo teraz tyle dostaniesz CENZURA po melinach kazdy cie wyzywa i ubliza to moze zmienisz zdanie, nie to ze ich bronie i nie pracuje w policji tylko mam sporo znajomych i wcale nie jest tak kolorowa jak ci sie wydaje.Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Rejestracja: 01 lutego 2011, 09:13
Lokalizacja: Iława
Motocykl: <f2>>>FIREBLADE;)
Rok produkcji: 1993

Post » 29 września 2011, 19:51

1bolek1 pisze:Tiaa... mi Ci sami co na tym filmiku ostatnio zmierzyli pod wiaduktem głośność. Zabrali mi dowód i mandat 200zł wlepili.


A dlaczego pod wiaduktem nie powinni ja bym sie klocil z nimi wiadomo ze glosniej jest pod wiaduktem... :/ a mozna wiedziec kolego z jakiej odleglosci ci mierzyli i ile miales decybeli? te 98 czy 96 jest dopuszczalne? no i przez paly trzeba jechac specjalnie do diagnosty i napewno boli nawet te 200 zl oddac za mandat :/ tez przyjelem pare hehe teraz na dniach dotalem z bratem od sokistow po 50zl i jak mi to napisali "samowolne zajmowanie placu pkp" hehe to go wysmialem. sok sprawdzal mi dane i mieszkam doslownie 8km od miejsca dostania mandatu a ten leb sie mnie pytal w jakim wojewodztwie mieszkam rotfl2: zal mi sie go zrobilo hehe:D

[ Dodano: Czw Wrz 29, 2011 7:56 pm ]
wiadomo koledzy sa CENZURA sluzbisci ktorzy sie czepiaja wszystkiego i sa normalni policjanci znajomi jacys... a i sa tez mlode paly ktore za wszelka cene chca sie wykazac ci sa najgorsi hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 22 marca 2011, 21:01
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: GSX-R 1000 K8
Rok produkcji: 2008

Post » 29 września 2011, 21:35

DamiIława pisze:A dlaczego pod wiaduktem nie powinni ja bym sie klocil z nimi wiadomo ze glosniej jest pod wiaduktem... :/ a mozna wiedziec kolego z jakiej odleglosci ci mierzyli i ile miales decybeli? te 98 czy 96 jest dopuszczalne? no i przez paly trzeba jechac specjalnie do diagnosty i napewno boli nawet te 200 zl oddac za mandat :/


Ja się nie kłóciłem bo jechałem bez db-killera :D ale wiadomo że głośniej i że inny pogłos...
wiesz co nie wiem dokładnie ile było ale coś koło pół metra, może troche mniej. Bez db-killera wyszło 128db a z db-killerem 118db a dopuszczalne masz 96db więc duuuuużo za duuużo ;). Diagnosta najmniejszy problem bo zapłaciłem za to 20zł, tylko ten bezsensowny mandat... a pytałem czy może się na jakimś pouczeniu skończyć to powiedział że musi wypisać mandat.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 30 września 2011, 07:37

Bombel pisze:SuperAs tak piszesz ze do policji ida same nieroby i debile to prosze mozesz sie sprawdzic idz i zobaczymy czy przejdziesz testy ...


Testy do policji nie są jakieś bardzo wygórowane (wiem co mówię) do nie dawna nie trzeba było nawet umieć pływać. Pomijam fakt plecaków których w policji jest od zajebania.
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 77
Rejestracja: 01 lutego 2011, 09:13
Lokalizacja: Iława
Motocykl: <f2>>>FIREBLADE;)
Rok produkcji: 1993

Post » 30 września 2011, 08:58

1bolek1 pisze:a pytałem czy może się na jakimś pouczeniu skończyć to powiedział że musi wypisać mandat


no w sumie musi dac mandat ale nie koniecznie 200 mogl 50 dac ale co zrobic... a niby prawidlowo sie mierzy decybele 2 m od tlumika?? ale nie jestem pewien:D

 
Posty: 433
Rejestracja: 10 grudnia 2008, 21:53
Lokalizacja: Częstochowa
Motocykl: Suzuki Gsx-r 1000 K9
Rok produkcji: 2009

Post » 30 września 2011, 14:03

pit pisze:
Bombel pisze:SuperAs tak piszesz ze do policji ida same nieroby i debile to prosze mozesz sie sprawdzic idz i zobaczymy czy przejdziesz testy ...


Testy do policji nie są jakieś bardzo wygórowane (wiem co mówię) do nie dawna nie trzeba było nawet umieć pływać. Pomijam fakt plecaków których w policji jest od zajebania.



no ja tez wiem i cos mi sie wydaje ze gdybys je przeszedl to bys poszedl do tej policji skoro sie tam lezy :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 30 września 2011, 15:48

Jakby ktoś chciał sobie poczytać odnośnie prawidłowego badania poziomu hałasu.
Ogólnie panowie P. nie stosują się do zasad, ciekawe dlaczego? :|

Pomiar poziomu hałasu zewnętrznego miernikiem poziomu dźwięku - II etap

Ogólne warunki pomiaru

§ 3. Kontrola polega na pomiarze poziomu hałasu zewnętrznego miernikiem poziomu dźwięku na krzywej korekcyjnej A i dla stałej czasowej miernika F (Fast - szybko). Pomiar powinien być przeprowadzony, a wynik końcowy ustalony zgodnie z określonymi niżej warunkami.

Warunki atmosferyczne

§ 4. 1. Pomiaru hałasu zewnętrznego pojazdu nie powinno się dokonywać w warunkach atmosferycznych niekorzystnych w stopniu mogącym wpływać na wynik pomiaru.
2. W celu ograniczenia szumów przepływu wiatru i ochrony przed kurzem i spalinami jest wskazane stosowanie osłony przeciwwietrznej mikrofonu.

Poziom hałasu otoczenia

§ 5. 1. Poziom hałasu otoczenia, przy uwzględnieniu wpływu wiatru i innych zakłóceń akustycznych na mikrofon, powinien być mniejszy co najmniej o 10 dB od zmierzonego poziomu hałasu zewnętrznego wytwarzanego przez pojazd.
2. Poziom hałasu otoczenia powinien być zmierzony przed rozpoczęciem pomiarów i sprawdzony w czasie ich wykonywania przy wyłączonym silniku.

Miejsce pomiarowe

§ 6. 1. Pomiary hałasu pojazdu należy wykonać na stanowisku zewnętrznym, spełniającym wymagania określone w § 9 załącznika nr 1 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 5 grudnia 2003 r. w sprawie szczegółowych wymagań w stosunku do stacji przeprowadzających badania techniczne pojazdów (Dz. U. Nr 215, poz. 2116).
2. W czasie pomiaru w miejscu pomiarowym może przebywać tylko właściciel (kierowca) pojazdu i osoba prowadząca pomiar. Sposób ich zachowania nie może wpływać na wskazania miernika.

Przygotowanie pojazdu do badań

§ 7. 1. Pojazd podczas badania nie powinien być obciążony, z tym że motocykl (motorower) powinien być obciążony tylko kierującym.
2. Podczas badania pojazd powinien być odłączony od przyczepy (naczepy); nie dotyczy to pojazdów nierozłączalnych.
3. Przed badaniem silnik pojazdu powinien być doprowadzony do normalnej temperatury pracy. Jeżeli układ chłodzenia pojazdu jest wyposażony w dmuchawę o napędzie włączanym samoczynnie, w czasie pomiarów układ ten powinien pracować normalnie. Jeżeli silnik o zapłonie samoczynnym pojazdu jest wyposażony w układ wzbogacania dawki paliwa, dźwignię tego układu należy ustawić w położeniu "bez obciążenia".
4. Badany pojazd należy umieścić w środkowej części obszaru pomiarowego, zgodnie z rys. 1, z układem napędowym w pozycji neutralnej, wyłączonym sprzęgłem i włączonym hamulcem postojowym.

Ustawienie mikrofonu

§ 8. 1. Mikrofon powinien być ustawiony tak, aby:
1) jego wysokość nad powierzchnią obszaru pomiarowego była równa wysokości końcówki wylotu rury wydechowej pojazdu, jednak nie mniejsza niż 0,2 m;
2) był skierowany w stronę końcówki wylotu rury wydechowej i odległy od niej o 0,5±0,01 m;
3) oś jego maksymalnej czułości była równoległa do powierzchni obszaru pomiarowego i tworzyła kąt 45±10°, z płaszczyzną pionową przechodzącą przez oś kierunku wylotu wydechu, zgodnie z rys. 1 i 2.
2. W wypadku układu wydechowego o dwu lub więcej wylotach umieszczonych w odległości mniejszej niż 0,3 m od siebie i połączonych z tym samym tłumikiem należy wykonać pomiar tylko przy ustawieniu mikrofonu w pobliżu końcówki wylotu znajdującego się bliżej zewnętrznej strony pojazdu (rys. 2 a i b).
3. W wypadku pojazdu mającego układ wydechowy o dwu lub więcej wylotach umieszczonych w odległości większej niż 0,3 m od siebie należy wykonać pomiar oddzielnie dla każdego wylotu zgodnie z metodyką dotyczącą pojedynczego wylotu, a jako wynik pomiaru należy przyjąć największą wartość zmierzonego poziomu (rys. 2 c i d).
4. W pojazdach o końcówce wylotu układu wydechowego skierowanej pionowo w górę mikrofon powinien być umieszczony na wysokości tego wylotu, w odległości 0,5 ±0,01 m po stronie pojazdu, w której znajduje się rura wydechowa. Mikrofon należy skierować osią maksymalnej czułości pionowo w górę (rys. 2 e).
5. Jeżeli końcówka wylotu układu wydechowego pojazdu znajduje się w miejscu uniemożliwiającym umieszczenie mikrofonu w odległości 0,5 m od niej ze względu na obecność przeszkód będących częściami pojazdu (np. koła, zbiornik paliwa itp.), mikrofon należy umieścić w odległości nie większej niż 0,5 m od zewnętrznej krawędzi obrysu pojazdu, znajdującej się najbliżej końcówki wydechu (rys. 2 f).

Wykonanie pomiarów

§ 9. 1. Pomiar polega na odczytaniu wartości poziomu hałasu w dB w krótkim okresie pracy silnika przy ustalonej prędkości obrotowej, odpowiadającej 75 % prędkości obrotowej mocy maksymalnej (dla motocykli, których prędkość obrotowa mocy maksymalnej jest większa od 5.000 min-1, należy do pomiarów przyjmować 50 % prędkości obrotowej mocy maksymalnej) oraz w czasie jej zmniejszania do prędkości obrotowej biegu jałowego (po szybkim zwolnieniu pedału przyspieszenia).
2. Dopuszcza się określanie prędkości obrotowej silnika przy wykorzystaniu sprawnego wskaźnika obrotów zamontowanego na pojeździe.
3. Należy wykonać co najmniej trzy pomiary następujące po sobie. Pod uwagę bierze się tylko te zmierzone wartości, które zostały uzyskane z trzech następujących po sobie pomiarów, nieróżniących się od siebie o więcej niż 2 dB. Pomiary należy prowadzić aż do uzyskania trzech wartości spełniających powyższy warunek.

Ustalenie końcowej wartości pomiaru

§ 10. W celu ustalenia końcowej wartości pomiaru należy:
1) wybrać największą wartość z trzech pomiarów spełniających wymagania określone w § 9 ust. 3, zaokrąglając ją do liczby całkowitej;
2) ustaloną zgodnie z pkt 1 wartość zmniejszoną o 1 dB (uwzględnienie ewentualnych błędów pomiarowych) przyjmuje się jako końcową wartość pomiaru.

Ocena wyników

§ 11. 1. Niedopuszczalne jest, aby końcowa wartość pomiaru poziomu hałasu zewnętrznego pojazdu przekraczała maksymalne wielkości ustalone odpowiednio w § 9 ust. 1 pkt 1, § 45 ust. 1 pkt 2 i w § 53 ust. 5 rozporządzenia o warunkach technicznych.
2. Na wniosek właściciela, posiadacza pojazdu stacja kontroli pojazdów wydaje wydruk z przyrządu potwierdzający wyniki pomiarów lub podaje je w zaświadczeniu określonym w załączniku nr 8 do rozporządzenia.

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 września 2011, 16:48

policja aby potrafi sie CENZURA*dolic o wydech o oponke a to predkosc. Pozniej czekaja na to zeby ich prosic Panie wladzo moze nizej. Dla mnie wiekszosc psow to sa szmaty! I nie jestem JP ani inne gowno. A wiecie co by to CENZURA zrobilo jesli ktos by wam wszedl na konto bankowe, poczte albo inne gowno co jest dosc czasem wazne? Postawili by wam zarzut nieorginalnego systemu windows ! i koniec dziekuje dobranoc. Inny przypadek kumplowi okradli dom, i mial wiekszy problem przez to ze mial tablice ulicy na scianie niz to ze mu ukradli rzeczy na 20 tys!! TAKZE PANOWIE ZEBY NIGDY WAM NIE PRZYSZLA MYSL WSTAPIC DO POLICJI , NO CHYBA ZE SISI ZE SWOIM STARYM ZROBIA TAM PORZADEK KU*WA JEGO CENZURA!
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 106
Rejestracja: 06 lipca 2009, 22:52
Lokalizacja: Ciechanów
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 30 września 2011, 17:02

Bombel weź jakiekolwiek pytanie testowe dla przyszłego funkcjonariusza, absolutnie dowolne i zadaj je stu przypadkowym policjantom. Zakładam się że 95% nie bedzie miało nawet zielonego pojęcia co od nich chcesz :)

Wiadomo jak u nas jest wszystko załatwiane, a w szczególności w służbach mundurowych.
CBR F3 -> CBR F4i -> CBR 954rr

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ku przestrodze, wypadki, oszuści

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości