Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Brak plynnosci i elastycznosci do 3 tys obrotow!!!!!!!pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 05 września 2011, 14:46

maiki pisze: a czy jesli chodzi o falowanie obroto wahania ok od1250 do 1400 to normalne dla niej?????????????


A jaki masz filtr powietrza i komin ???????????????????????????? Jeśli przelot i k/n to normalne bez strojenia moto hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 05 września 2011, 16:34

a właśnie apropo filtra i komina. wcześniej mialem seryjny filtr powietrza i seryjny komin, i predkosc max wycisnąłem 287km/h a teraz mam filtr k&n i komin Scorpiona i nie mogę więcej wykręcić jak 275km/h hehe czyżby bez strojenia mody dały ujemne skutki ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 04 lipca 2011, 15:58
Lokalizacja: Płock/Węgrów
Motocykl: CBR 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 05 września 2011, 20:56

mi tez szarpie do 3 tys. jak jade stala predkoscia na niskich obrotach wtedy najbardziej czuc to szarpanie, wystarczy ze zaczne minimalnie przyspieszac i jest ok. jeszcze swojej nie regulowalem to moze cos sie pozniej poprawi ale kiedys wyczytalem na forum r6 ze to moze byc wina fajek na swiecach. w poprzednim moto tez tak mialem ze szarpalo , zmienilem swiece i bylo tak samo wiec moze to fajki?? pytalem o to mechanika i raczej wykluczyl ale sam juz nie wiem. troche to uciazliwe

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2011, 13:33

Też to mam i mnie to strasznie wku....! Miałem wcześniej 600rr potem sc33 ostatnio latałem na 929 kumpla i tego objawu nie było a na moim 954 jest takie dławienie do 3 tys. Po miescie jezdzi sie z tym fatalnie. Nic jeszcze z tym nie robiłem ale kumpel poleca mi regulacje exupa moze to pomoże. mam k&n i jakis tam przelot art.

Awatar użytkownika
 
Posty: 22
Rejestracja: 04 lipca 2011, 15:58
Lokalizacja: Płock/Węgrów
Motocykl: CBR 954 sc50
Rok produkcji: 2003

Post » 08 października 2011, 16:42

to jakbys cos ogarnal daj znac co to bylo ,bo jeszcze mowia ze przewody od swiec moga byc do wymiany.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 października 2011, 16:53

wyczyścić zawór exap sprawdzić linki i silniczek jaki stan trybów czy się nie ścięły i czy błąd się nie pokazuje w czasie jazdy a póżniej ustawić taj jak powinno być
http://forum.fireblade.pl/topics29/regu ... w%F3r+exap
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 60
Rejestracja: 11 marca 2011, 12:08
Lokalizacja: Ozorków
Pochwały: 1
Motocykl: sc33 i sc50
Rok produkcji: 0

Post » 08 października 2011, 17:16

błedu żadnego nie wyswietla. moze to przez k&n i prezelot ???

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 08 października 2011, 18:24

nic to nie zmienia tez mam przelot i K&n i jest ok raz mi sie przestawil to mialem takie cos jak wy opisujecie czyszczenie ustawienie i wszystko wrocilo do normy tak jak powino byc ja od tego zaworu bym sie zabral bo tam cos siedzi sie przestawil zapewne i jest zajebany
Oddam nerkę za cbr :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości