Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

głośny stukot w silniku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 13 października 2011, 12:06

Dzieki kolego, przyda mi sie na przyszlosc wlasnie wczoraj zamowilem lancuszek z napinaczem :dance: cena tutaj 200 euro bedzie do 4 dni, koledzy jaki ma byc luz zaworowy bo bym jeszcze to sprawdzil ,pozdrawiam latajacych

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 14 października 2011, 15:18

podpinam sie pod temat - ponieważ pokrywe zaworow sciagnaąłem i szukam inf. nt. luzów zaworowych do 954 - z góry dziekuje
Tomaszek954

Awatar użytkownika
 
Posty: 165
Rejestracja: 23 kwietnia 2010, 11:48
Lokalizacja: okolice M
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 14 października 2011, 22:36

ssący 0,16mm +- 0,03mm
wydechowy 0,27 +- 0,03mm

pytacie o rzeczy, które podane są w serwisówce...

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 15 października 2011, 00:55

Dzięki, sprawdziłem w serwisówce - zgadza się., ehhh dobrze ,że w pore zainterweniowałem - jeden zawór ssący mam 0,13 - tak wiec na granicy tolerancjii , a drugi 0,25 tak wiec też do regulacjii- pytanie tylko czemu tak mam na 4 cylindrze - a na pozostałych pięknie 0,16 in i 0,29 ex .hmmm......?
Tomaszek954

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 15 października 2011, 01:02

dzienki kolego a pytam jeszcze przy wyjmowaniu napinacza nie przestawi sie rozrzond czy to morzna robic bez obaw

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 października 2011, 13:23

bez obaw tylko wkladaj nowy z zawleczka i pozniej jak przykrecisz wyciagnij nie na odwrot chyba ze jak Ci wyleci to maludki srubokret wkrec i przytrzymaj palcem i na swoje miejsce zawleczka
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 15 października 2011, 13:58


 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 15 października 2011, 15:51

a jak tak o boki Ci napierdziela widac jakies wytarte czy cos ??? a luzy masz jak jasna kurwaaa nie powinno tak byc na moje

[ Dodano: Sob Paź 15, 2011 3:53 pm ]
i na to wychodzi ze tren plastk Ci tak wali taki sam odglos jest
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 16 października 2011, 20:17

Wytarcie jest male w prowadnicy,ale luz na tym waleczku jest duzy.Nie wiem czy ten inbus z pokładka jest orginalny,musialbym poszukac gdzies jak to wyglada nowe.

[ Dodano: Pon Paź 24, 2011 9:16 pm ]
koledzy mam jeszcze pytanko, z jakimi parametrami rotfl2: rotfl2: docionga sie sruby mostkow ,walkow i czy walki z mostkami innego pieca mozna przelorzyc bez obaw zgory dzieki rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 25 lutego 2011, 22:53
Lokalizacja: okolice T
Motocykl: Honda CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 25 października 2011, 22:19

mostki wałków dociągamy siłą 12 Nm - tak jest w serwisówce - ja dzis po regulacji zaworów dociągnąłem 13 nm. Mostki od innego pieca na pewno podejdą - natomiast zarówno wałki jak i mostki poczestuj dawką oleju by na poczatku uruchamiania silnika nie pracowały na sucho.

P.S. - srubka z podkładką która przykreca slizg łańcucha rozrządu jest orginalna w Twoim moto - ponieważ u mnie jest taka sama.
Tomaszek954

 
Posty: 17
Rejestracja: 09 października 2011, 10:47
Lokalizacja: opolskie
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2003

Post » 26 października 2011, 15:05

dzienki kolego a luzy na prowadnicy masz durze czy znikome ja czekam jeszcze na prowadnice wtedy bende mial pelny komplet calego rozrzondu jesli nie to czeba bendze hyba zrzucac glowice mam jeszcze jeden piec z walnientym blokiem tylko bende musial go tutaj sciongnonci

[ Dodano: Sro Paź 26, 2011 3:19 pm ]
dzienki kolego a luzy na prowadnicy masz durze czy znikome ja czekam jeszcze na prowadnice wtedy bende mial pelny komplet calego rozrzondu

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 października 2011, 18:18

o maj gat :ooo: :ooo:
wciąż zajmuję się serwisem

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości