Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dobrego mechanika wrocław:( pomocy...:(

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 lipca 2011, 19:06
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: Honda Fireblade
Rok produkcji: 1993

Dobrego mechanika wrocław:( pomocy...:(

Post » 10 listopada 2011, 16:40

Witam poszukuje dobrego mechanika, bo ja już cierpliwości nie mam, zamiast korzystać z ostatnich słonecznych dni, grzebie w Hani:( Pomocy zna ktoś dobrego mechanika z Wrocławia? Lub osobę która mogła by pomoc?:(

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 10 listopada 2011, 16:49

a co sie zesralo???napisz moze ktos bedzie potrafil Ci pomoc ;)

 
Posty: 19
Rejestracja: 24 lipca 2011, 19:06
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: Honda Fireblade
Rok produkcji: 1993

Post » 10 listopada 2011, 23:48

A wiec zaczynajac od poczatku, przed lukiem po redukcji, stracila moc i zdechla.. nie dawalo sie jej odpalic, odpalila dopiero z kabli, kopcac strasznie... po tej sytuacji jezdzila pare dni bez zarzutu po czym powtorka z rozrywki, i tak w kolko, po czym umarla na amen... wyladowala u mechanika, i wymieniona zostala pompa paliwowa. po tym zabiegu jezdzila bez zarzutu przez okolo miesiac, i zaczely sie problemy z odpalaniem i ogolnie z jazda, poniewaz nie chciala odpalac na zimnym a nawetjakbyla nagrzana podczas jazdy tracila moc i koniec... wyslalem ja do mechanika, ktory wymienil swiece i "na pale przykrecil gazniki" bo dawkowanie bylo zaduze, (gdzie jeszcze 2 miesiace wczesniej chodzila jak w igła!! nie jestem mechanikiem ale pompa wspomaga odpalanie i sciaga os, 2l z baku... wiec uwazalem ze nie ma potrzeby regulacji)... Po tym przykreceniu na pale na zimnym przestala palic na 1 i 4 gar, nawet jak byla ciepla potrafila zaczac walic i zdechnac bo dawki nie dostawala... wiec zabralem ja do gararzu. wyczyscilem gazniki i wyregulowalem je wedle servisowki (bez zegarow). zalozylem i chodzila cud miod, wiec zalozylem airboxa i przerwalem skladanie na pare dni... po zlozeniu juz nie chciala gadac, wiec myslalem ze to cos z airboxem, zapchany lub cos przedmuchalem go z kompresora. i zamontowalem... i dalej dupa... obecnie moto stoi bo aku padl...;/ a ja zbieram koncepcje co moze byc nie tak i czy porywac sie z motyka na slonce z moimi umiejetnosciami.. czy nie odpuscic dac ja komus do zrobienia...

[ Dodano: Czw Lis 10, 2011 10:57 pm ]
to tak ogolnie jesli ktos by mial jakies szczegolowe pytania to pytajcie odpowiem, a moze razem cos sie wymysli;D ewentualnie dalej czekam na znak o jakichs fachowcach

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 11 listopada 2011, 09:15

ja bym zaczal od synchronizacji gaznikow, sprawdz tez wezyki od podcisnienia, wykrec swiece i zobacz czy nie masz na nich oleju bo moze ci pluje na swiece i dlatego nie chce gadac, mialem taki problem u siebie ze na poczatku nie chciala palic, udalo mi sie ja odpalic na jednym garze i przedmuchnelo mi uszczelke i po wymianie swiec na jedna nie chciala palic co sie okazalo na swiece plulo olejem i to byl problem.

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 11 listopada 2011, 15:57

moj kumpel mial kiedys podobno sytuacje i mial zatkane odpowietrzenie zbiornika paliwa. pisalismy takie scenariusze na ten temat ze glowa boli


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość