Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kto stawia 954 na kole prosze o wypowiedz

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2011, 08:24

No i znow sie zaczal temat pro gumowan.Jak widze to co drugi to mega stunter od latania na gumie a jak co do czego przyjdzie to przejedzie z 200m i gacie pelne :wnerwiony:
Mateuszx8r, Robson pisal raczej o 4 biegu z gazu ale nie zapominaj ze on mial bladego z silnikiem od xx-a dlatego to + zmiana mala zebatek w zupelnosci powinny do tego wystarczyc.
A 954 z 5tys by poszla z gazu jakby grubas stanal na tylnich setach i naprawde mocno szarpnal kiera.Inaczej ciezko mi to sobie wyobrazic

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 30 czerwca 2011, 09:18

nie wiem jak 954 ale 929 z dwojki z gazu idzie ale ja np jestem lekki i musze się bardzo mocno naszarpać i to na razie tylko 2 razy mi poszla na gume a tak za cholere nie moge jej wyrwac, z jedynki to idzie bez problemowo juz 4-5tys obr i lata mi sie duuuuuuuzo latwiej na gumie jak f3

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2011, 10:24

Nie wiem jak w 954 ale ona jest lekka, dzika i mocna i na pewno lepiej pójdzie z 2jki jak sc57a która przy fabrycznych 40zębach jest niemożliwa do postawienia (dla mnie).

Uważam jednak że oprócz techniki duże znaczenie ma też waga kierującego. Ja ważę 90kg i mam większość masy w tłowiu i rękach co na pewno utrudnia sprawę postawienia na koło. Jak usiądę bardziej z tyłu to ciężar z tłowia pójdzie na kierownice, zaś jak usiądę przy baku to dociążam całym ciałem. Mi idzie sc57a przy mojej wadze z jedynki przy 7 tyś ale i tak jest ciężko. Jadąc ze stałą prędkością 7tyś obrotów zamkniecie i odkręcenie gazu nie pomoże, na koło pójdzie dopiero jak dynamicznie przyśpieszę do tych 6-7 tyś i dopiero szarpnę manetką. Tak więc o dwójce nie ma mowy w moim przypadku, tyle że ja nie praktykuje gumowania a jak próbowałem to bez szarpania kierownicą.

Ale są róźne motocykle i różni ludzie. Raz widziałem gościa na 929 co ledwo co ruszył, szarpną kierą i na moje oko z 3 tys postawił z jedynki. Tyle że on miał ze 160cm wzrostu i z 55kg wagi :)

 
Posty: 9
Rejestracja: 18 maja 2011, 19:22
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: cbr 954 rr
Rok produkcji: 2003

Post » 30 czerwca 2011, 16:42

moj kolega ma sc57a i jakos stawia z 2 przy siedzacej pozycji, wazy spokojnie ponad 100 ale z ilu tys to nie wiem co do sc57 jest mocniejsza ale za to przybrala na wadze 10kg w stosunku do 954 jezeli sie nie myle.wiem tylko ze przy normalnej pozycji jest niemozliwe wyrwac 954 na gume z 2 z 5tys jezeli wszystko jest w oryginale (zebataki) dlatego sie zdziwilem jak mi jeden powiedzial ze bez problemu a drugi stwierdzil ze 929 wstaje chetniej niz 954,dziwne zawsze myslalem ze modyfikacje czyli podwojne dysze i mniejsza waga jest za tym zeby 954 byla chetniejsza do wstawania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 83
Rejestracja: 04 maja 2010, 22:40
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: 954rr -> ZX10R
Rok produkcji: 2008

Post » 22 listopada 2011, 07:51

Co to pytania autora - tak , jak dużo latasz to nie zależnie od tego jak opadasz na 90% załatwisz stelaż .... mi od opadania jak latałem na baku popękała czacha na rogach ...

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość