Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:44

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

blok silnika 954

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 25
Rejestracja: 19 października 2009, 13:47
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: Honda CBR FireBlade 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 29 listopada 2011, 12:21

niestety silnika nie mialem mozliwosci sprawdzić gdybym mial go w swoim moto dalbym zeby sie przejechal ale jak pisal kolega dopiero cos sie dzialo przy wiekszych predkosciach. Moj kumpel kupil 954 ideal i pod koniec sezonu pekl blok to tez wina sprzedającego ?? smieszne ...

[ Dodano: Wto Lis 29, 2011 11:48 am ]
nie znałeś i nie jeździłeś a wyceniłeś 3kloce i pchnąłeś coś czego nie byłeś pewien i jeszcze masz pretensje do kupującego, że jest oburzony zakupem miny :brawo:[/quote]
nikogo nie zmuszałem do kupna poza tym te silniki tak chodza, a kazdy wystawia coś na sprzedaż za tyle ile chce, jeśli komuś nie odpowiada cena nie kupuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 29 listopada 2011, 15:47

no rodzi sie kolejny robson :) byle zarobic...

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 29 listopada 2011, 16:03

nie no 3 kola za piec do 954 to na prawde musialby byc igła! ja bym sie wkur..ł

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 29 listopada 2011, 19:54

silnik 3 tysie , naprawa tej igiełki 2 tysie
za 5 tysi to dopiero oleju byłoby na dolewki :P

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 30 listopada 2011, 01:00

Ostatnio nowy nurt pojawia się na tym forum. Kupujący jest winien, że kupił popsute to raz... kupujący jest bezczelny wymagając dobrego bo przecież te części już się zestarzały razem z motocyklem i dobrych nie ma to dwa...kupujący jest chamem kwestionując rzeczywisty rzekomo igiełkowy stan przedmiotu (jak na 10 lat to lalka) to trzy... kupujący powinien się liczyć z ogólnorynkową ceną za sprzedawany przedmiot nie ważne czy sprawny czy popsuty to chyba cztery..... i na koniec czyli pinć, każdy kupujący tutaj kupuje towar od miłującej się wzajemnie braci fajera i jeśli myśli, że tu może być oszukany to obraża całe forum :jupi:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 25
Rejestracja: 19 października 2009, 13:47
Lokalizacja: Czeladź
Motocykl: Honda CBR FireBlade 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 30 listopada 2011, 18:04

nadmieniam jak sprzedawalem silnik byl dobry sam kupujacy to napisal, ja nie mialem pojecia co siedzi w srodku. moze mialem sprzedac za 500 zl a okazaloby sie ze jest wart 4000 bo byl po wymianie : rozrządu, sprzęgła i nie wiadomo czego jeszcze. jak dla mnie eot

 
Posty: 1
Rejestracja: 18 lutego 2012, 17:17
Lokalizacja: Żelechów
Motocykl: honda 954
Rok produkcji: 0

Post » 18 lutego 2012, 17:23

WITAM, POTRZEBUJE BLOK W RAZ Z TŁOKAMIDO 954, MOŻE KTOS COS BEDZIE WIEDZIAŁ...?

Awatar użytkownika
 
Posty: 315
Rejestracja: 10 marca 2009, 20:10
Lokalizacja: Mogielnic
Motocykl: Honda CBR 954 RR, Silver Wing, CR250R
Rok produkcji: 2002

Post » 21 lutego 2012, 22:20

BARTEK1987 pisze:WITAM, POTRZEBUJE BLOK W RAZ Z TŁOKAMIDO 954, MOŻE KTOS COS BEDZIE WIEDZIAŁ...?


Kolego, nie za bardzo się rozpędziłeś, na początku należy się przywitać.

Ach, ta dzisiejsza młodzież :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Rejestracja: 11 marca 2012, 23:59
Lokalizacja: Olesno
Motocykl:

Post » 09 kwietnia 2012, 02:20

skoro tu mowa o blokach 954 . Czy to prawda że bloki pękają w 954 ? Czym to jest spowodowane ? Tylko słyszałem że bloki pękają i odradzono mi ten model .

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 kwietnia 2012, 02:43

same z siebie nie pękają ,jak moto padnie na lewa stronę i uderzy deklem alternatora to blok może pęknąć ponieważ jest w tym miejscu cienki ta wadę maja 929/954

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 09 kwietnia 2012, 09:31

pekaly tez z tylu, gdzie szla oska wahacza

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości