Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 15:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

954 zmiana na sp2

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

954 zmiana na sp2

Post » 28 stycznia 2012, 14:53

Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Re: 954 zmiana na sp2

Post » 28 stycznia 2012, 15:16

szczurek83 pisze:Witam, w tym sezonie mam zamiar zamienić swoje 954 na vtr sp-2 i proszę o pomoc czym się różni sp1 od sp2 bo w ogłoszeniach trafiają sie takie sztuki że sam nie wiem co to jest, i na co szczególnie zwracać uwagę przy kupnie vtr.
Z góry dziękuje za pomoc


Podejrzewam kolego nasz forumowy, że w 2gą stronę było by nam łatwiej tobie służyć pomoca :P

Ale ktoś tutaj z forum latał VTR z tego co pamiętam.
Więc może się wypowie.

Ale skąd taki dziwny pomysł zamiany hihi:

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 28 stycznia 2012, 15:16

miałem ten sam dylemat po sprzedaży 954, bo vtr-ka naprawde daje rade. No ale nie o tym... Rozmawiałem z kolegą i różnic pomiędzy tymi modelami jest masakrycznie dużo. Począwszy od innego, sztywniejszego wahacza po różnice we wtryskach. Z tego co kiedyś wyczytałem to różnic jest kilkadziesiąt wliczając w to różne drobiazgi. Jak już sie zdecydujesz to szukaj sp2, bo wiele pierdół zostało poprawionych w tym hamulce, z którymi podobno był problem we wcześniejszych modelach. No i straszna lipa jeżeli chodzi o pozycje na tym moto. Po 200km masz dosyc tego motoru na kilka dni ale i tak na niego wsiadasz, bo nie da sie wytrzymać bez dźwięku tego silnika (oczywiście jak są dobre kominy założone). Powodzenia w znalezieniu fajnej sztuki...

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2012, 17:52

W SP2 zmienili wahacz, przednie hamulce, wtryski, w komputerze zmieniony został soft i co najważniejsze, z mojego punktu widzenia, w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore. Wprowadzili jeszcze parę mniejszych zmian. W Polsce bardzo ciężko dostać dobry egzemplarz. Wiem bo sam szukam. Chociaż bardziej skłaniam się w stronę 916.
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 28 stycznia 2012, 19:07

szczurek83 pisze:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 28 stycznia 2012, 19:11

przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2012, 21:29

gargamel pisze: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2012, 21:44

motobandyta pisze:
gargamel pisze: w SP2 jest antyhopping. Przy 140KM w V2, takie sprzęgło to wymóg. Bez tego to prawdziwy hardcore.


a możesz to jakoś rozwinąć?? bo nie bardzo wiem o co ci chodzi.......


Antyhopping zapobiega blokowaniu tylnego koła. V2 ma dużo większy moment obrotowy i przy redukcji biegów tylne koło staje w miejscu. Dzięki sprzęgłu z antyhoppingiem takie zjawisko nie występuje, kosztem tarcz sprzęgłowych ale coś za coś. Wyobraź sobie hamowanie przed zakrętem, szybka redukcja, a tu tył chodzi w lewo i prawo. Serce do dupy ucieka. :ooo:

FireBlade954 pisze:
szczurek83 pisze:zamienić swoje 954 na vtr


To tak jak z F1 przesiąść się do syrenki :diabel:


Zgodzę się z Tobą tylko kolejność pomyliłeś :)

Marek760i pisze:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


Naucz się jeździć "fałką" to później pogadamy.
Ostatnio zmieniony 28 stycznia 2012, 21:48 przez gargamel, łącznie zmieniany 2 razy
No speed limit, no police - no FUN :-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 28 stycznia 2012, 21:44

Marek760i pisze:przeciez te v-ki to szit, tylko kupa huku nic po za tym


jeździłeś lub się przejechałeś, że masz taką opinie?

Bardzo fajne motocykle tylko mają straszne spalanie...
Na forum.motocyklistow.pl jest gość o niku: YUBY ,który zna temat SP1/2
Z wszelkimi pytaniami wal do niego, powinien poradzić.

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 28 stycznia 2012, 21:50

no, nie jedzie to jak R4

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 28 stycznia 2012, 21:53

Marek760i pisze:no, nie jedzie to jak R4


Na autostradzie V2 faktycznie nie ma szans.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 28 stycznia 2012, 21:58

nigdzie nie ma, ani na autostradzie ani na przyspieszenie, ani na na torze, nigdze, jest to motor po nic,na piatce zamiast przyspieszac staje,jest tylko po to zeby benzyny duzo palił i huczał, takie moje zdanie a wy robta jak chceta

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości