Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tank Pad.

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 08 listopada 2010, 09:12
Lokalizacja: CHEŁM
Motocykl: Cbr sc33 & CBR sc28 :)
Rok produkcji: 1999

Post » 25 lutego 2012, 14:44

Niestety tyle czasu to zajęło. Na kleju jeszcze zostala jakaś folia ze starego tank pada która była wtopiona w ten klej . Samą benzyną nic nie schodziło, więc twoj sposob: pędzelek,szmatka i ma zejść, mozna sobie w buty wsadzic. Najpierw trzeba było podgrzewać to i zdrapywac po milimetrowych płatach. Dopiero jak to zdrapałem to sam klej juz zszedl bez problemu. Dlatego tyle czasu to zajelo :wnerwiony:
Wskazówka na blacie w strefie czerwonego pola...

 
Posty: 88
Rejestracja: 27 czerwca 2009, 23:24
Lokalizacja: Żuromin
Pochwały: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Rok produkcji: 2007

Post » 25 lutego 2012, 16:23

u mnie tak samo najpierw opalarka potem o dziwo WD-40 i po kleju benzyna czy rozpuszczalniki nic nie dawały

 
Posty: 69
Rejestracja: 18 grudnia 2008, 21:31
Lokalizacja: częstocho
Pochwały: 1
Motocykl: honda cbr 900 (929)
Rok produkcji: 2001

Post » 25 lutego 2012, 19:22

Sory Misiopajur ale CENZURA gupoty klei z oryginlannych naklejek za chooya nie zejdzie benzyną ekstrakcyjną, acetonem czy rozpuszczalnikiem uniwersalnym.
Zdzieralem wszystkie naklejki i próbowalem wszystkiego i najlepszy byl rozpuszczalnik nitro i też najlepiej jak bylo to podgrzane. Poniżej umieścilem foty jak to wyglądalo w pierwszych elementach gdy rolowalem ten klej palcami bo żadne coorestfo nie dawalo rady. Oczywiście bez opalarki się nie obeszlo.
coco jumbo i do przodu

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości