Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

końcówka wydechu.

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 lutego 2012, 16:54

DB kiler tłumi to wszystko troszkę ciszej chodzi wydech i nic po za tym
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 18:43

DB kiler to jest ta zwezka czy jak ?

nie nam sie na tym w sumie od niedawna mam maszyne ;p

w marcu sie biore za robote przy maszynie a pozniej przeglad
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2012, 19:13

Db killer to taki wkład w racingowy tłumik. Jest tylko na przeglądy :) Ale nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 lutego 2012, 19:18

Puciaty, tu masz pokazane jak to wygląda
http://www.youtube.com/watch?v=Xbve2dWdnbE
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 21:38

kalas pisze:Db killer to taki wkład w racingowy tłumik. Jest tylko na przeglądy :) Ale nie do końca.Poprawia też dół w motorach . Nie będzie to aż tak odczuwalne że zaraz z niego spadniesz , ale każdy dobry mechanik Ci powie że racingowa końcówka sama da tylko fajne wycie , oraz tzw. szybszą górę. Z tego powodu że spaliny szybciej wylatują . Znam historię paru motocykli gdzie przy przebiciu właśnie na przelotówkę oryginalnego wydechu za pomocą łoma i młotka motory nie chciały jechać w dolnej partii obrotów ale szum w kolo był jak obroty zbliżały się do odcięcia.


wielkie Dzieki za poswiecone mi 5 minut, jak nie dam rady z przegladem to bede musial sobie to zalatwic kupic :)

[ Dodano: Nie Lut 26, 2012 8:39 pm ]
wiertło pisze:Puciaty, tu masz pokazane jak to wygląda
http://www.youtube.com/watch?v=Xbve2dWdnbE


Dzieki :)
Pale Gume, a nie dusze

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 26 lutego 2012, 22:14

ja szukalem do swojego gianelli, wysyłałem zapytania do producenta i lipa, nie moge dostac nigdzie DB killera. Trzeba by pewnie sie bawić i dorabiać. Szkoda bo przy dłuższym wypadzie troche denerwuje hałas. Z drugiej strony czuje się bezpieczniej bo słychać mnie z daleka:) A to chyba ważniejsze.
Po wymianie tłumika moto mi odczuwalnie słabiej hamuje silnikiem. W akcesoryjnym wydechu nie ma tej małej przepustnicy. która się nazywa.....??? nie pamietam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 679
Rejestracja: 09 lipca 2011, 18:40
Lokalizacja: Gubin
Motocykl: Honda cbr 929 rr
Rok produkcji: 2000

Post » 26 lutego 2012, 22:35

jezeli chodzi o DB killera, to na allegro sa jakies ale konmiczne ceny ponad 200 zł

i nie wiem czy tam sa uniwerslane czy jakie ;p

ogolnie bede musial po znajomosci sobie jakos zalatwic :) bo szkoda kasy na glupoty ;p
Pale Gume, a nie dusze

 
Posty: 2
Rejestracja: 29 lutego 2012, 10:14
Lokalizacja: Orzesze
Motocykl:

Post » 29 lutego 2012, 10:35

Ja do Hornety sam sobie zrobilem... wiem wiem. pewnie mnie zbluzgacie ;d za takie cos, aczkolwiek jak jechałem do Chorwacji musialem miec (Austria itd) więc zawsze mozesz pokombinować samemu wystarczy zmniejszyć wylot tłumika oczywiscie w sposób możliwy do demontażu : ) a różnica ogromna :) jesli chodzi o spalanie. wzrost nieodczuwalny czy jakies niepokojące zjawiska :P pozdawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 29 lutego 2012, 11:48

Jacus wrzuć jakies foty czy instrukcje, jak to zrobiłeś. Taki "czopek" by sie czasem przydał. zwłaszcza na takie większe wypady.

[ Dodano: Pią Kwi 20, 2012 6:45 am ]
odświeżę temat. z braku czasu nie miałem kiedy się za to zabrać. W końcu się udało. Kolega maku niestety olał temat cienkim sikiem. Nie odpisywał już później po zadeklarowaniu pomocy na maile. Także dzięki fest, poradziłem sobie sam. Nadspawał mi znajomego mechanika szpec. Nowego ciężko zrobić, ale wyniki są zadowalające, wczoraj do wieczora wszystko poskręcałem i jest ok.
ObrazekObrazekObrazekObrazek

 
Posty: 44
Rejestracja: 01 lutego 2009, 13:44
Lokalizacja: LU
Motocykl: 1000 RR
Rok produkcji: 2006

Post » 22 kwietnia 2012, 11:41

długo Ci z tym zeszło ale efekt jest widoczny :) wygląda teraz spoko :) jak na mój gust wyrzuciłbym plastik nad nim żeby bardziej był widoczny ten tłumik jak masz już zrobioną końcówkę :)
JeDna MyśL JedeN CeL ŚmigaĆ hondą CBR :)

Poprzednia

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości