Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Stuki w silniku

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 40
Rejestracja: 05 lutego 2008, 22:10
Lokalizacja: świętokrz
Motocykl: cbr 900 sc 28
Rok produkcji: 0

Post » 10 listopada 2008, 13:01

Dodam tak na zakończenie, że jednak kupuje nowy silnik, nie bede sie pierdzielił z tym , nowy wał 4,5 tys...robota itd...nie kalkuluje sie. Niby jeszcze wyciagne przez zime wał i dam do obadania gdzies co z nim jest, moze sie nic nie stało...cholera wie.Ja wiem ze jak panewka siadła to wał 95% do wymiany, ale moze ja sie w tych 5 % zmieszcze :) sprawdzenie czy jest ok chyba koło 150 zł kosztuje, wiec zapłace, ale silnik i tak se kupie:D a tego na czesci opchne, niech moja maszynka zyje w innych moto :) narazie!

[ Dodano: Nie Gru 14, 2008 10:54 am ]
Panowie, zmiana planów:D mam kilka pytań, zeby wyciagnać i założyc nowy wał to trzeba rozkrecac cały silnik? głowica, cylindry i tak dalej? czy jakos od dołu sie go da zoperować? Nastepnie, czy wkładajac nowy wał + panewki na korbowodach które będa w komplecie mam nadzieje bedzie hulał? Bo sa przeciez jeszcze te w bloku silnika czy jak to sie tam nazywa. Tylko ze tych juz od tego wału miał nie bede:/ Ale moze jakos moje sie dopasuje? Jak ktoś coś wie to piszcie bo już prawie styczen!:D

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 16 grudnia 2008, 11:05

Zeby wyciagnąc wał to na 99% nie trzeba sciagac głowicy tyllko dół a co chodzi o wał z panewkami to jest tak ze jak kupiłes wał z panewkami korbowymi to czeba tez te główne na wale brac do kompletu bo na 99% ci nie spasuja to znaczy mogą miec wiekszy mniejszy luz tak ze mogłes brac z panewkami głownymi taki komplet wsadzasz do moto i smigasz i patrzysz zeby moto miało zawsze pełne oczko olleju w silniku i ma przezyc nastepne tysące km :) a tak z ciekawosci to ile cie kosztował wał??

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 16 grudnia 2008, 11:53

ściągnij sobie serwisówke to zobaczysz gdzie są śruby i ile trzeba rozbierać żeby dostać się do wału. jeżeli nie masz panewek głównych to lipa niestety, powinny być te które do tej pory pracowały z wałem a jak ich nie masz to chyba powinieneś kupic nowe.

 
Posty: 16
Rejestracja: 12 listopada 2008, 20:51
Lokalizacja: miejska g
Motocykl: honda cbr 954 rr
Rok produkcji: 2003

Post » 16 grudnia 2008, 21:45

sprawdz czy czasem sruby ci sie niepoluzniły od kolektorów bo to tez daje taki metaliczny głos mi sie tak stało i jeszce sprawdz moze napinacz rozrzadu poszedł mi przy sc 33 zawory hehe niechce mi sie wierzyc
TYLKO "RR''

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości