Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Przerywa SC33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2012, 16:48
Lokalizacja: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Przerywa SC33

Post » 01 marca 2012, 13:04

Witam, wczoraj miałem dziwna sytuacje na drodze, Moto normalnie odpaliło, zagrzało się przejechałem kilka km, Poszedłem do sklepu , odpalam , ruszam a tu nagle o połowę mocy mniej, i słychać jakby chodziła na 2 tłoki. Ale dodałem gazu pomału wkręciła się na większe obroty i złapało na 4 tłoki , Rozpędzam się i znowu na 2 tłoki i tak przerywa łapie na 4 i z chwile na 2 . Później jak już złapała dobrze to szła ostro na 4. ale jak tylko spadnie z obrotów to chodzi na 2. Co to może być? Pozdrawiam
RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2012, 14:17

To mogą być świece ,ale również dużo innych rzeczy ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 01 marca 2012, 14:25

Spróbuj może przeczyścić styki (wsówki) przy cewkach

Awatar użytkownika
 
Posty: 16
Rejestracja: 18 listopada 2011, 10:59
Lokalizacja: Olecko
Motocykl: HONDA CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1995

Post » 01 marca 2012, 15:00

a sprawdzales filtr powietrza? mialem taka sytuacje ze na niskich mi sie dlawil swiece itd mialem dobre wyczyscilem filtr i bylo ok...

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2012, 16:48
Lokalizacja: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 01 marca 2012, 21:06

Fakt filtr powietrza miałem dość mocno zanieczyszczony, wiec zamówiłem nowy i zamówiłem komplet świec. Jutro wszystko przeczyszczę

Ale to wyraźnie odcina któreś tłoki, Jak złapią 4 to rwie aż miło
RR

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 01 marca 2012, 22:29

to raczej nie filtr, tak jak january mowi - sprawdz podlaczenie cewek. Jedna cewka obsługuje dwie swiece wiec bardzo prawdopodobne ze to ktoras z nich jest winna.

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2012, 16:48
Lokalizacja: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 02 marca 2012, 13:33

Dzisiaj sprawdziłem podłączenia cewek i wyglądały na dobrze podłączone, ale wyczyściłem styki i zacisnąłem wsuwki żeby ciaśniej wchodziły. Ale poczekam na te świece i filtr i dopiero poskładam i sprawdzę. A możliwe żeby któraś cewka całkiem padła??

Dzieki wszystkim za zainteresowanie tematem i za pomoc
RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 marca 2012, 13:50

Tak jest możliwe ze całkiem padła, ale raczej nie u Ciebie skoro piszesz że na wyższych obrotach łapie na wszystkie garki, jak już to cewka może dostwać przebicia, po zimie gdzie mogła zawilgotnieć, czy jest wszystko ok z cewkami i ukł zapłonowym najlepiej użyć lampy stroboskopowej prześwietlajac przewody WN.

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2012, 16:48
Lokalizacja: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 02 marca 2012, 14:27

To może wykręcić te cewki i wysuszyć powietrzem z suszarki do włosów np ?? :)
RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 marca 2012, 15:10

tak na pewno to nie zaszkodzi tylko nie suszarka , a lepiej połóż w mieszkaniu w ciepłym miejscu. (pamiętam osobiście też miałem taki problem z cewką przy jakimś moto i takie swobodne syszenie w ciepłym miejscu załatwiło sprawe i pózniej juz nie było problemów)

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 15 lutego 2012, 16:48
Lokalizacja: Grabiec
Motocykl: Honda CBR 900 RR Fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 05 marca 2012, 17:48

Witam. Dzisiaj wszystko poskładałem i moto pracuje normalnie. Zrobiłem około 25 Km i wszystko ok pyka na 4 garki. Może napisze co zrobiłem: wysuszyłem cewki i moduł zapłonowy, wymieniłem filtr powietrza. Przy zakładaniu modułu zapłonowego zauważyłem, że 2 kabelki miały zdarta izolacje :/ i pewnie tam było przebicie.

Jedyne co mi pozostało do zrobienia to przerywacz kierunkowskazów, ponieważ jak włączę kierunek to kierunkowskazy świecą ciągle a przerywacz tak dziwnie piszczy. Dopiero jak nim postukam przez jakiś czas to złapie i miga normalnie. Dodam że kierunkowskazy mam diodowe. Pomoże wymiana na nowy? czy to przez to że są diodowe.
Pozdrawiam
RR

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 05 marca 2012, 18:50

Co do kierunków to może też być przyczyna zanieczyszczony włącznik (styki mogą dobrze nie przewodzić prądu minimalnego jaki jest potrzebny do "przełanczania" cewki w przerywaczu [dlatego piszczy] ) ja bym zaczoł od rozebrznia przeczyszczenia, nasmarowanie włącznika, a dopiero póżniej ewentualnie wymienić przerywacz. Pozdrawiam.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości