Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 22:15

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Xenon, bixenon

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 22 grudnia 2011, 20:58

Ale z tymi diodami to przesadził!!!
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 38
Rejestracja: 11 lipca 2010, 00:13
Lokalizacja: LOP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 19 lutego 2012, 20:23

Madmax montowałeś dodatkowy przycisk, żeby świeciły się tylko ringi ? Czy są one wystarczająco mocne, że można jeździć na nich jak na dziennych?
Ostrrroo

Awatar użytkownika
 
Posty: 129
Rejestracja: 29 października 2008, 12:01
Lokalizacja: małopolsk
Motocykl: honda cbr 1000rr fireblade
Rok produkcji: 2004

Post » 19 lutego 2012, 22:40

Mocne to ni h**a one nie są mi się świeca zaraz po przekręceniu fazy a po 15 sekundach zapodaje się ksenon . Pozdro
m.a.m w.y.j.e.b.a.n.e.

 
Posty: 10
Rejestracja: 13 lutego 2012, 22:14
Lokalizacja: Opole Lub
Motocykl: Honda CBR1000RR SC57b
Rok produkcji: 2007

Post » 29 lutego 2012, 15:58

A jakiej barwy macie xenony pozakładane?

 
Posty: 10
Rejestracja: 15 maja 2011, 16:28
Lokalizacja: Bielsko-B
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2000

Post » 29 lutego 2012, 20:01

Najlepszy moim zdaniem to 6000K, najbardziej optymalny, biały z lekką poświatą niebieskiego, ale nawet nie zauważalną prawie.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 lutego 2012, 20:21

6000k
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 104
Rejestracja: 29 września 2008, 09:42
Lokalizacja: Irlandia
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR SC59
Rok produkcji: 2012

Post » 01 marca 2012, 03:16

A ja bym polecił 5000k jeżeli komuś zależy na poprawieniu seryjnych świateł , 6k to troszkę na pokaz bo z daleka bedzie widać że jest zenek zamontowany a w praktyce świeci gorzej od 4300 i 5000k ale nie mówie że 6000k jast jakiś zły jest też ok poprostu słabiej wypada od tamtych w deszczowe dni lub jak jest jezdnia mokra , o tych 8,10,12k nie wspominam bo to śmietniki nie wyglądają i nie świecą .
Lepiej sie wdycha TCH z powietrzem

Awatar użytkownika
 
Posty: 458
Rejestracja: 27 września 2008, 22:59
Lokalizacja: Wieluń
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC57,SC44,SC50 i obecnie SC57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 marca 2012, 20:48

Założyłem dziś 4300k i przynajmniej wizualnie wygląda super,światło białe bez poświaty niebieskiej co mi osobiście pasuje a co do oświetlania drogi to zobaczę jak wróci siedzenie z podcinania i obszywania.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 marca 2012, 21:03

jest spora różnica między żarówką a takim xenonem sam osobiscie zakładałem w 929 i innych moto i jestem mega zadowolony + to ze widoczność bardzo się poprawia i elementy na drodze odblaskowe znaki linie to aż rażą w oczy
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 38
Rejestracja: 11 lipca 2010, 00:13
Lokalizacja: LOP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 02 marca 2012, 23:19

4300 mam na mijania, 6000k na drogowych. 4300 z daleka nie rzuca się tak w oczy, wygląda jak zwykła żarówka :)
Ostrrroo

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 02 marca 2012, 23:40

... ja od siebie mam kilka pytani odp...:)

1. PO CO XENON?
a)bo tak..
b)mocniejsze światło i inna barwa
c) LAN$$$

2.CHĘĆ ZABAWY Z MONTAZEM?
a) Wielka
b) średnio mam czas...
c)pierd. le to...

3.KOSZT WYGOROWANY?
a) do 400zl
b)jak najmniej
c)2,50 ZL

i odpowiedź( jeżeli na 3 pytanie twoja odpowiedź brzmi "B") zrób to co ja...

Chcicałem Xeonon, ale w 929/954 tylko 1 to w razie długich hu jo wa barwa... a w sadzac 3 to amsa miejsca i ciężar...

więc ja zrobiłem tak nie ulegając modzie:
-Żarówki XENON( barwa światła 6700 bodajże) dla chętnych moge odkopać dane sprsedawcy-Cieżko znależć w tej poświecie niebieskiej(dobre, trwałe, błękitne, z z homolog) :kosci:

W pierdzieliłem 3 zarowki,i kto miał chwilke, to w nbocy pyta czy to cxenon...efekt wkrótce an foto, ale możesz podpytać opojów z I zlotu naszego, lub zerknąć w paradzie na YT z naszeog zlotu:)


Pozdr
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 03 marca 2012, 00:42

Ja zamontowałem dwie przetwornice slim.

Zrezygnowałem ze świateł mijania na rzecz xenonów. Kostka od świateł mijania posłużyła do podpięcia gniazda zasilania 12V dla nawigacji a wiadomo 12V pojawia się po przekręceniu zapłonu i takie rozwiązanie nie obciąża aku przy rozruchu.

Przetwornice podpięte są pod kostkę od świateł długich tak więc włączając przełącznik długich odpalam dopiero xenony a moto odpala się tylko na żarówce pozycyjnej :D

Mi to pasuje a i widoczność jest mega :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 5 gości