Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 16:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

brak ladowania pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 08 marca 2012, 10:43

Tak jak wiertło pisał zanim coś kupisz zrób pomiary żeby wiedzieć czego to wina

Awatar użytkownika
 
Posty: 125
Rejestracja: 10 kwietnia 2009, 17:34
Lokalizacja: SZO
Motocykl: Była SC50, jest SC59
Rok produkcji: 0

Post » 09 marca 2012, 15:37

po odpaleniu moto i zmierzyłem napięcie na żółtych kablach wychodzących z alternatora i pokazało na pierwszym ok 3.09 na drugim ok 0.88 i na trzecim podobnie poniżej 1.0. Z tego co wyczytałem powinno być ok 5. Dodam że jak odpaliłem moto to ładowanie pokazywało ok 14.4 przy obrotach 2,5 rpm później na wolnych spadło ok 11.5

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 09 marca 2012, 20:51

W firebladach lubi szwankowac regulator napiecia jak i stojan alternatora lubi sie zepsuc(zwarcie na uzwojeniu) Kolega tak wykoczył stojan po załozeniu xenona.
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 53
Rejestracja: 24 września 2010, 12:59
Lokalizacja: Łódz
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 19 marca 2012, 23:01

Siema. Mam pytanko, jak podłączyć regulator napięcia z hornata 900 do sc33? Zmianiłem silnik w tamtym sezonie na hornetowski i został alternator od horneta i chce założyć też orginalny regulator od horneta, ale on ma 1 pin więcej. Jak to podłączyć? Pilne, dzięki. :wnerwiony:

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2012, 23:06

Hmm masz wsadzony silnik od horneta na wtrysku do bladego? Jak to sie sprawuje? Co do tematu, przerób wtyczke albo podłacz na konektorkach jak wiesz który kabelek jest od czego. Ja mam założony regulator napiecia od Ducati z radiatorem bo oryginał od hondy bardzo sie przegrzewał.
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 53
Rejestracja: 24 września 2010, 12:59
Lokalizacja: Łódz
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 19 marca 2012, 23:32

silnik od horneta głowica z sc33
hihi:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 20 marca 2012, 18:59

Z tego co pamietam regulator od horneta ma dwa wyjscia wiecej. Na wejsciu, tak jak w sc33 są trzy zólte przewody. Ale wychodzą już dwa zielone i dwa czerwone, a w sc33 tylko po jednym, no chyba ze cos poebalemmm . Dalej w intalacji horneta te podwojne przewody od regulatora łączą się z+z, c+c, więc aby regulator trybił w sc33 trza je po prostu zewrzec po wyjsciu z regulatora.
W hornecie chyba ze wzgledu na palace sie regulatory japonce zastosowali ten patent z podwojnymi wyjsciami.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 16 czerwca 2012, 15:26

witam drodzy koledzy mam właśnie problem z regulatorem jak i alternatorem kilka dni temu moto mi zgasło. znajomy mówił żebym wymienił regulator bo nie reguluje napięcia i aku pada. kupiłem nowy regulator założyłem i spalił mi się bezpiecznik w przekażniku rozrusznika. zmieniłem bezpiecznik odpalam moto a tu nagle dym z regulatora napięcia odłączyłem wszystkie kabelki podłączyłem od nowa i dalej to samo wydaje mi się że jest zepsuty alternator daje bardzo duży prąd jak można go sprawdzić albo regulator był do dupy
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 4
Rejestracja: 09 lutego 2010, 17:03
Lokalizacja: solec
Motocykl: honda
Rok produkcji: 0

Post » 02 sierpnia 2012, 13:24

witam potrzebuje pomocy mam sc33 99r i problem z ładowaniem kilka dni temu rozładował sie aku wyłączyłem światła i zapaliłem z popychu po dojechaniu do domu zmierzyłem ładowanie na wolnych obrotach i było 14,9 a na zapalonych światłach 12,5 to za mało wiem a na pinach od altka było 0.8 1 a na trzecim 2,9. dzis jest na wolnych obrotach 12,3 a na światłach 11.8 a na pinach altka na 2 po 0 a na 3 0,04 i mam pytania czy to na bank zepsuty alternator czy może gdzieś indziej szukać pozdro i z góry dziekówka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 02 sierpnia 2012, 13:45

coś mi się wydaje że źle mierzysz napięcia z alternatora. i nie wiem co ty piszesz 2 0 ? co to amperów voltów co to są za cyferki.

 
Posty: 4
Rejestracja: 09 lutego 2010, 17:03
Lokalizacja: solec
Motocykl: honda
Rok produkcji: 0

Post » 02 sierpnia 2012, 18:32

napiecie na altelnatorze mierzyłem na wskazniku ustawionym do 20 volt nie wiem czy dobrze

[ Dodano: Czw Sie 02, 2012 6:34 pm ]
tez sie dziwiłem bo każdy pisał że ma być około5 na kqażdym z pinów a teraz na jednym tylko śladoąwartośc pokazuje a wcześniej pokazywał2,9v 1v i 0,9 volta teraz nic tylko na jednym 0,04 volta

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 sierpnia 2012, 21:48

no i właśnie mowie że źle mierzysz, kurde nie chce mi się po raz juz chyba 50ty pisać tego samego poszukaj w szukajce. powiem tak szybko

napiecie na alternatorze mierzysz miedzy żółtymi przewodami między sobą, nie do masy, w różnych kombinacjach i mierzysz napięcie przemienne a powinnyy być wartości od 50V i więcej wraz ze wzrostem obrotów wyższe.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość