Dzisiaj jest 15 czerwca 2025, 22:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Tlumik D&D

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 10 marca 2012, 03:10
Lokalizacja: Gdynia/Ga
Motocykl:

Tlumik D&D

Post » 10 marca 2012, 03:22

Witam.

Dzisiaj kupilem uzywany tlumik marki D&D tu stronka firmy:
http://www.danddexhaust.com/catalog/honda/index.htm

Troszke zardzewiala sama koncówka, ale co tam tani byl.

Po pierwsze wydaje mi sie ze jest za glosny. Znajomi maja gsrx 1000 i sv1000 z aftermarketami i moja blade jest najglosniejsza.

Po drugie jak zaparkowalem ja w domu (no niestety) to bardzo czuc bylo benzyna jak nigdy dotad.

Czy ma ktos doswiadczenia z tym tlumikiem?

Pewno ten temat juz byl walkowany, ale co dalej z gaznikami zostawic jak sa czy wyrególowac, jesli tak to jak najlepiej. Zmieniac dysze? Jesli tak to na wieksze czy na mniejsze. Opuszczanie podwyszszanie iglicy itd?

Dzieki za pomoc

Dawid

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 10 marca 2012, 10:46

Dav, przywitaj się o odpowiednim dziale bo Cię chłopaki "zjedzą" ;)
Po każdej ingerencji w układ dolotowy, bądź wydechowy należy przeprowadzić regulację synchro i składu mieszanki. Mieszankę regulujemy w 1 kolejności śrubką u dołu każdego z gaźników.

Pzdr

 
Posty: 4
Rejestracja: 10 marca 2012, 03:10
Lokalizacja: Gdynia/Ga
Motocykl:

Post » 10 marca 2012, 17:34

Dzieki bardzo.

Tez myslalem ze wypada sie przywitac i szukalem wczoraj po to odpowiedniego dzialu. Zazwyczaj kawiarenka, bac nowi uzytkownicy. Myslalem by sie przywitac w dziale 'Smietnik' :P No ale juz znalazlem przyklejony temat, :one:

Zaraz wyjade i poslucham jej jeszcze raz. Are sklaniam sie do zalozenia orginala z powrotem.

Trudno tu gdzie mieszkam (IRL) o dobrego mechanika niestety, któremu móglbym zaufac z ustawianiem gazników.

Awatar użytkownika
 
Posty: 264
Rejestracja: 13 lipca 2010, 13:40
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 6
Motocykl: GSXR 1000
Rok produkcji: 0

Post » 10 marca 2012, 18:17

Bo D&D mają to do siebie, że są głośne - taki urok wydechów tej firmy. Daj mi znać jakbyś chciał sprzedać ten komin :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 148
Rejestracja: 26 maja 2011, 08:21
Lokalizacja: RSL / Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1997

Post » 10 marca 2012, 19:32

sam mam komin D&D i muszę przyznać nie słyszałem głośniejszego ale też przyjemniejszego dla ucha dźwięku ;) kwestia stoperów albo słuchawek z muzyką.
na dłuższe trasy mam oryginał(dłuższe = więcej niż 300km).
może to taka fanaberia wymieniać te kominy ale w sezonie są może 2 dłuższe tripy, a normalnie nie przeszkadza aż tak bardzo :)
dodatkowo dba o bezpieczeństwo :diabel2:

 
Posty: 4
Rejestracja: 10 marca 2012, 03:10
Lokalizacja: Gdynia/Ga
Motocykl:

Post » 13 marca 2012, 02:05

Dzieki za odpowiedzi.

Zmienianie tlumika na dluzsze trasy faktycznie dobra opcja.

Musze go jescze ustawic bo na biegu jalowym (w sensie na wolnych obrotach) chodzi nierówno jak 2suwowa MZ-tka :/


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości