Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 15:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Koledzy pomocy!!!

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Kraków, S
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Koledzy pomocy!!!

Post » 22 marca 2012, 13:11

Witam. Problemów ciąg dalszy a sezon prawie ruszył. Już od roku moja 954 nie chodzi (brak iskry), wczoraj odesłali mi moduł z diagnostyki i okazało się że jest w porządku, a w tym momencie mi ręce opadły. Praktycznie wszystko sprawdzone, ostatnia nadzieja to że moduł, ale jednak nie. Proszę o pomoc, może ktoś wie co w nim siedzi, albo zna kogoś kto może pomóc. Pozdrawiam

 
Posty: 72
Rejestracja: 09 października 2008, 18:43
Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Pochwały: 2
Motocykl: SC33 (stunt) , SC57a , CRF 450
Rok produkcji: 2010

Post » 22 marca 2012, 16:17

ja w moim bladym ale sc 33 mialem tak ze po zimie chcialem odpalic i nie szlo rozrusznik krecil ale motor nie odpalal ( czyli nie bylo iskry) okazało się że czujnik ze stopki bocznej sie zepsuł i jak zamknalem tylko stopke to moto odrazu chwycilo, zobacz to u siebie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2012, 16:25

znajomy jak kupowal moto tez nei mogl poczatkowo odpalic.Przyczyna okazala sie malutka wtyczka(czerwona) przy samym aku ktora poprostu sie lekko rozsunela.Proponuje posprawdzac wszystkei wtyczki i koncowki bo byc moze przy wyciaganiu aku cos sie rozlaczylo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 22 marca 2012, 16:34

jeśli jest czujnik przechyłu, to on też potrafi wyciąć numer i warto sprawdzić

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2012, 16:37

a bledow nie wysietla zadnych ?

 
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Kraków, S
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 22 marca 2012, 19:23

żadnych błędów nie wyświetla, wszystkie kostki były czyszczone i sprawdzane co nic nie pomogło, wymieniłem nawet całą wiązkę żeby wykluczyć przerwania jakiegoś kabelka, czujnik przechyłu, rozrządu i impulsator sprawdzony są okej. Dlatego rozkładam ręce bo nie mam pojęcia co dalej.

[ Dodano: Czw Mar 22, 2012 8:09 pm ]
czy jest ktoś co ma 954 z Podkarpacia???

[ Dodano: Czw Mar 22, 2012 8:39 pm ]
lub Krakowa?

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 22 marca 2012, 21:42

Cewki moze ale dziwne zeby wszystkie na raz padly
Hiss ? nie wiem czy rozrusznik kreci jak imo nie zaskoczy ale tez bym sprawdzil

A napisz mi jeszcze czy pompa normalnie sie wlancza i rozrusznik dobrze kreci

masa do silnika masz oki ? przeczysc styk ,ale to to juz napewno sprawdzales

Mozesz sprobowac odlaczyc regulator i zobaczyc czy sie cos zmieni moze dostal jakiegos mega zwarcia w srodku chociarz watpie , ale probowac mozna , jak czujnik walka impulsatora modul inst juz sprawdziles to mi bardzo nic do glowy nie przychodzi

jeszcze czujnik stopki i klamki sprzegla ,ale chyba by rozrusznik nie krecil

a czyjnik przechylu podmieniales czy mostkowales ?

tak popisalem co mi na mysl przyszlo co bym sprawdzil bo zeby cos wiecej to juz bym musial siedziec przy moto z serwisowka obok :P

 
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Kraków, S
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 23 marca 2012, 00:42

Cewki przekładałem do innego motocykla i są okej, rozrusznik kreci okej, pompa też się włącza, jeżeli by był czujnik stopki to by nie kręcił rozrusznik, czujnik przechyłu mostkowałem. Jedyne co mi przychodzi to głowo to tyle że ten zakład w Ostrołęce co niby sprawdza i naprawia moduły to się nie nadaje nawet na smar do czołgu. Więc muszę spróbować moduł u kogoś kto ma 954 tylko coś z tego co widzę ciężko znaleźć lub chętnych brak.

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 23 marca 2012, 09:33

Kolego na pewno jest w okolicy mechanik który może ci moto pod komputer podłączyć.
Rok czasu stoi masakra.
Moto Psycho

 
Posty: 38
Rejestracja: 12 maja 2010, 23:00
Lokalizacja: Kraków, S
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 2002

Post » 23 marca 2012, 10:54

pit, jak moto pod komputer przecież 954 nie ma złącza diagnostycznego, a sam moduł tyle co wrócił ze sprawdzenia i niby jest okej ale z tego co wiem to oni się nie znają na robocie i każdemu tak mówią, więc muszę znaleźć kogoś z 954 żeby przełożyć moduł i sprawdzić. no właśnie rok czasu dokładnie mija za 4 dni ;/ ( 3 miesiące stał u 1 mechanika, 2 u innego i nic nie zrobili) bo przelecieli wszystko i każdy stawiał na moduł, że muszę wysłać do sprawdzenia i sie wszystko wyjaśni a jednak nie do końca.

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 23 marca 2012, 11:13

No jak juz wszytko posprawdzane to raczej modul , a w serwisowce czasem niema pokazane jak go przemierzyc jak bede w domu to sprawdze

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 23 marca 2012, 11:17

Miałem raz taką zagadkę z elektroniką i skończyło się w ASO Honda, oni mając możliwości podmieniali kolejne czujniki w tym ECU i znaleźli uszkodzenie w dwa dni.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości