Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 05:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wiecej mocy!!!

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 21 marca 2012, 18:17

Za mala kase to raczej nic wiecej nie zrobisz, poza tym co masz to chyba tylko tak jak napisales - gazniki mechaniczne, ostre wałki i jeszcze sportowy moduł, koszty kazdej z tych czesci wysokie w uj i ciezkie do zdobycia. Szukalem jakis czas temu walkow do sc33 i cena nowych to jakies 2 - 2,5 koła za komplet , te co ja widzialem dostepne byly w usa wiec dochodzi kwestia cła i transport, co jakis czas lukam sobie w aukcje polskie, zagraniczne i amerykańskie;) ale uzywanych jescze nie spotkalem, z gaznikami podobnie a o module to juz nie wspomne. Więc bez konkretnej kabzy to raczej kaszanka bedzie z grubszej modyfikacji.
Ostatnio zmieniony 21 marca 2012, 22:55 przez toper-utl, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2012, 18:42

No i wszystko w tym temacie -wełasnie takiej informacji potrzebowałem.
A jak sie ma jakieś wyprzedzenie zapłonu czy coś tam? Kojarzysz? Jakby tylko ktoś maił coś na oku bardzo proszę o info:) Browarek stary Ci wiszę po tej całej czczej paplaninie.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 21 marca 2012, 23:05

z wyprzedzeniem zaplonu nie przerabialem tematu

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2012, 19:12

Ja dzisiaj się dowiedziałem od Czikena, że mam jakieś wyprzedzenie zapłonu, czy przyspieszacz zapłonu, jak kto woli. Od kiedy kupiłem moto dowiaduje się nowych rzeczy :D Może ktoś by chciał rozwinąć temat, bo brzmi ciekawie.

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 24 marca 2012, 22:40

nooooo dawać mało mocy:)Świruje, w końcu moto lata jak złe naprawdę. W Wawie dzisiaj nie było super ciepło i wrażenia masakra :diabel2: Jedyna pion i uslizg , dwója to samo , ładuje trzy, lekka kiera uślizg, beż odjecia gazu , strzał z klamy czwóra i prawie pion:)na siedząco :diabel2:

Ledzep czy jakoś tam czekam na Twoją ererę na Puławskiej :fuckyou:

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 24 marca 2012, 22:48

Wracając do tematu, wyprzedzenie zapłonu jest czymś sterowane? Czy czujnikiem położenia przepustnicy, czy może sam sobie steruje wyprzedzeniem na podstawie czujnika na wale, bo chyba nie podciśnieniem jak w autach?

[ Dodano: Nie Mar 25, 2012 11:05 am ]
Z tego co wyczytałem polega to tylko na podmianie oryginalnej płytki. Kąt wyprzedzenia to zwykle 4-6 stopni. Nazywa się to Ignition Advancer i jest dostępne na ebay'u za 40£.

PS: Ja mam u siebie filtr sportowy, Dyno Jet, advancer i przelot. Niestety nie mam porównania do serii, dlatego nie robi to na mnie wrażenia, ale faktycznie moto nawet od 3 rpm zbiera się bardzo dobrze, w trasie nie ma potrzeby redukować. Na koło wstaje już przy 4 rpm jeśli odejmę gazu i dodam, a samym przyrostem mocy odrywa koło przy 8-9rpm. Kiedyś może pojadę na hamownię to się okaże jaki moment i ile ma koni.

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości