Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 13:59

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ładowanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 lutego 2012, 21:43
Lokalizacja: slask
Motocykl: honda fireblade 929 rr 1000 rr
Rok produkcji: 0

ładowanie

Post » 03 kwietnia 2012, 18:40

witam,dzisiaj wyjechalem moja niunia 929 ...pieknie odpalila,,,swietnie latala....i co?zonk!!!!podjezdzam na stacje paliwowa i oczywiscie do pelna leje...place i spadam puki pogoda...a tu nie chce odpalic ...tak jakby siadl akumulator(kupiony nowy 2 miesiace temu)regulator napiecia tez wymieniony na nowy...jakis koles pchnal i moto odpalilo...dojechalem do domu i to samo nie mozna odpalic(nie ma ladowania)....dotknalem dekiel alternatora ...goracy jak cholera,nie mozna dotknac...czy to nawalil alternator?????czy w takim stanie moge jechac do mechanika?jakies 25km...nic sie nie stanie z moto jak bebe jechal?prosze o pomoc...dzieki pozdrawiam...Lewa...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2012, 18:46

tak na 99% jest to altek możesz go sam wymontować i dać do zrobienia lub nówke kupić . Bezpieczniej by było nie jechać motocyklem żeby dalej nie narobić szkód
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 lutego 2012, 21:43
Lokalizacja: slask
Motocykl: honda fireblade 929 rr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 18:49

wiertlo dzieki....mozesz po koleji napisac jak go mam wymontowac....?co zrobic po koleji...

Awatar użytkownika
 
Posty: 45
Rejestracja: 03 stycznia 2011, 23:08
Lokalizacja: Poręba
Pochwały: 1
Motocykl: CBR SC59 '10 Torowa:)
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 18:59

Myślę , że najprostszy sposób to odpiąć kostkę :D wykręcić lewy dekiel i odkręcić alternator od niego :)
Wielkiej filozofii tutaj nie ma :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 22:14

Jak to jest z tym lewym deklem? Jak wszystko jest normalnie to też się tak nagrzewa?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2012, 22:31

no pewnie że to się nagrzewa a żęby to sprawdzić i mieć pewnośc ze to altek to miernik w łape i sprawdzasz po kolei ładowanie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 151
Rejestracja: 24 października 2011, 18:39
Lokalizacja: Jarosław
Pochwały: 4
Motocykl: SC44
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 22:49

U mnie ładowanie w porządku :) odpukać w nie malowane :)
Tak pytam tylko. Od nie dawna mam CBR i dużo rzeczy dla mnie jest wciąż nowych.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2012, 22:56

dbać o akumulator żeby stary śmieć nie był styki między altkiem a regulatorem żęby był czyste i miały dobry kontakt dobra pasta do styków czy coś w tym stylu i dobrze by było pod regulatorem też tam wyczyścić ważna masa i to wszystko. JAK KTO DBA TAK MA :D
może ktos nie wiedzieć i takie rzeczy się pózniej dzieją
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 246
Rejestracja: 26 listopada 2010, 15:52
Lokalizacja: Dolny Śląsk
Pochwały: 9
Motocykl: k8 1000 / F3 stunt
Rok produkcji: 2000

Post » 03 kwietnia 2012, 22:57

tu masz opisane jak sprawdzić. Używaj opcji szukaj bo niedawno był temat przerabiany. :)
http://forum.fireblade.pl/topics31/problem-z-ladowaniem-vt2573.htm

Awatar użytkownika
 
Posty: 28
Rejestracja: 11 kwietnia 2011, 08:43
Lokalizacja: Garwolin
Motocykl: 929rr
Rok produkcji: 0

Post » 03 kwietnia 2012, 23:02

Z demontarzem alternatora nie ma duzo roboty... Kostke masz miedzy bakiem a akumulatorem, po kablu idacym od dekla altka latwo znajdziesz. A zeby wyjac altek odkrecasz wszystkie srubki od dekla i go zdejmujesz (bedzie stawial opor bo kolo magnesowe bedzie przyciagac alternator.) I pamietaj ze ucieknie Ci troche oleju jak zdejmiesz dekiel. Proponowal bym ci go pochylic na prawa strone i dopiero grzebac :) A jak dekiel odkrecisz juz to sam juz zobaczyszco dalej.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 15 lutego 2012, 21:43
Lokalizacja: slask
Motocykl: honda fireblade 929 rr 1000 rr
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2012, 21:26

witam.dzisiaj zaprowadzilem moto do mechanika.....chodzi o ten alternator...i mowie mu historie jak bylo,,,(napisane jak wyzej)a on mi mowi cos o zatarciu...i czy mam w moto olej...i tak jakbym dostal w pysk!!!!!i tak mysle o czym on gada do mnie jaki olej>>>>????gdzie ja go ku ....wa znalazlem?????a on mi mowi ze jesli zapalil jak byl zimny to moze byc cos innego?????i znowu w morde dostalem.....panowie badz panie????co sie jeszcze moglo stac oprocz alternatora?????dzieki z gory..... :(

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 10 kwietnia 2012, 21:31

ten mechanik to cos chyba nie hallo jest z tego co piszesz może tak mówi żeby Cie na kase naciągnąć
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości