Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:28

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nakretka zębatki zdawczej

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 31 marca 2012, 10:30

klucz z przedłużką plus wciśnięty tylni hamulec i pneumat w ręku ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 17 listopada 2010, 17:10
Lokalizacja: Oświęcim
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 05 kwietnia 2012, 11:29

No właśnie, żadne brechy między koło a wahacz. Żeby odkręcić zębatkę zdawczą musi być założony łańcuch i wciśnięty tylny hamulec.

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 05 kwietnia 2012, 18:22

Jak jest dobrze zebatka doj.. to sobie mozna dwa tygodnie na hamulcu wisiec i mordowac sie z kluczamu, przedluzkami i rurami. Jak wymianielem naped u siebie podjechalem do wulkanizatora strzelił pistoletem i sie elegancko odkreciła (bez hamulcca, bez wrzuconego biegu - zeby skrzynki sie tyrac ), potem tylko ja lekko dokrecilem zeby wrocic do garazu i po problemie. Kombinujac mozna tylko zrypac srube i wtedy wiekszy klopocik sie robi. U mnie byly jeszcze fabryczne zebatki + lancuch i nie było opcji zeby to ruszyc zwyklymi kluczami, tym bardziej ze hamulec tylny w fajerach to raczej tylko spowalniacz i zeby dobrze zblokowac koło to chyba 200 kg trzeba by na wajche wrzucic. Jak jest dobry gosc to za darmo w wulkanizacji pomoze, dla niego to dosłownie 3 sek roboty i kilkanascie cm3 sprezonego powietrza.

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości