Dzisiaj jest 15 czerwca 2025, 18:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zamiana f4 na sc28

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 13:28
Lokalizacja: Malbork
Motocykl:

zamiana f4 na sc28

Post » 07 kwietnia 2012, 13:38

Witam was wszystkich zarejestrowałem się na forum dla zadania tego pytania które mnie troszkę nurtuje.
od dwóch lat smigam na CBR f4
w tym roku mam okazję zakupu sc28
Powód zamiany to nie pojemność czy moc większa od mojego a bardzo duże dofinansowanie tego motocykla.
w skrócie opisze:
Polerowana rama i felgi na lustro
chrom na kolektorze i paru elementach.
Szyba turystyczna i kierownica wyższa wraz z nową półka.
Lampa ksenonowa i zapalniczka
nowy napęd
dodatkowy obieg dopalania spalin - nie wiem jak to fachowo się nazywa
wiatrak na regulatorze napięcia
orurowanie silnika - coś jak do stuntu ale mniejsze skromniejsze ładniejsze zamiast crash padów.
na zadupku zrobiona kratka z metalowych cienkich pręcików aby torby boczne nie obijały plastików.
przewody hamulcowe w stalowym oplocie
wydech Devil
tyle pamiętam jedyne co bak był uszkodzony i mało fachowo polakierowany ale to pikuś.

Maszyna sprawdzona kolega 7lat na niej jeździj i to on wszystko zrobił, wiem że śmigał na kole ale mało miał jedna wywrotkę ale moto poszło ślizgiem po asfalcie w nic nie uderzyło. od dwóch lat stoi nieużywane w ciepłym garażu.

Natomiast moja CR F4 jest jeszcze fabryczna jedyne co nowe opony ten sezon, aku nowy, przerobione siedzenie u tapicera na zamówienie, gładkie wypełnienie zadupka na zamówienie.

jedyne co mnie zniechęca to roczniki sc28 1992 f4 2000
pomóżcie podjąć dobrą decyzje.
Ostatnio zmieniony 07 kwietnia 2012, 15:10 przez kotekmk, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2012, 13:54

zarzuć foty tego opisywanego cuda .
przeważnie jak zmienia się sprzęt to an nowszy nie odwrotnie :D

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 13:28
Lokalizacja: Malbork
Motocykl:

Post » 07 kwietnia 2012, 13:57

fot nie mam, właśnie przeważnie jak się zmienia to na nowszy:)
ale tutaj z jednej strony chce uratować moto przed pójściem w niepowołane ręce.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2012, 14:05

a co zamieniasz się moto za moto czy jakaś dopłata itp?

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 13:28
Lokalizacja: Malbork
Motocykl:

Post » 07 kwietnia 2012, 14:09

nie nie zamiana, będę musiał swoją sprzedać, a za tamtą gotówkę położyć.
ale to nie istotne istotny właśnie ten wiek. zamiana nowszej na starszą czy to nie głupie posunięcie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2012, 14:13

twoja kasa twój wybór że tak powiem :D
ile ceni tą sc28 ?

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 13:28
Lokalizacja: Malbork
Motocykl:

Post » 07 kwietnia 2012, 14:16

widać że ciężko mu się z nią rozstać i głośno jeszcze nie powiedział ceny,
wiadomo moja kasa mój wybór ale kasa to nie wszystko i tak jak pisałem nie o to chodzi:) postaram się załatwić fotki.

foto mojej i tej sc28
http://catdesign.com.pl/fotosc28.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 07 kwietnia 2012, 16:08

Podobno ktoś zrobił na sc28 200 tys. km. Gdybym ja miał kupować taki motocykl i w bdb stanie to chyba bym go sobie zostawił jako klasyka - bo pewnie już ma, albo zbliża się do 20. :D
Moto Psycho

 
Posty: 11
Rejestracja: 07 kwietnia 2012, 13:28
Lokalizacja: Malbork
Motocykl:

Post » 07 kwietnia 2012, 16:12

niestety ale na dwa motocykle to polskie realia bynajmniej mi nie pozwalają.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 07 kwietnia 2012, 16:14

No nie wiem, to masz 8 lat starsze moto. Ja bym został przy F4 skoro orginał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 07 kwietnia 2012, 16:50

Miałem podobny dylemat z tą zamianą na starszy motocykl, mianowicie miałem horneta z 2005 a przesiadłem się na stare poczciwe sc33 z 1998 i jestem MEGA ZADOWOLONY :):) :jupi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 164
Rejestracja: 26 marca 2010, 23:16
Lokalizacja: kalisz
Pochwały: 1
Motocykl: FIREBLADE SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 07 kwietnia 2012, 17:01

moje zdanie jest takie ,skoro to kolegi przejedz sie nia ,wyczujesz czy sie dobrze czujesz , podoba ci sie ,chcesz ja miec ,to ja bierz , musisz jeszcze cene przekalkulowac ,na takim klasyku jesli technicznie jest ok to mi sie wydaje ze nie stracisz

Następna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości