Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Klatka do 954

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Klatka do 954

Post » 08 kwietnia 2012, 21:03

Siema, co sadzicie o tej klatce, cena fajna ale jak to bedzie wygladalo w praktyce przy wywrtoce, jest wiele konstrukcji klatek i czy ta z auckji jest cos warta??

Link do aukcji

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 kwietnia 2012, 22:11

do tej klatki trzeba ciąć owiewki

[ Dodano: Nie Kwi 08, 2012 10:15 pm ]
a klatka puszczona dołem moze haczyć o np. policjanta 954 to nie wygodny moto do klatek :/ myśle ze każda klatka jaka by nie była da więcej niż crashe ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 09 kwietnia 2012, 19:33

Potrzebuje sprawdzonej klatki, mam zajawke na nauke driftu, a to bardzo wywrotna dyscyplina, wiec nie chce zeby mojej kochanej cos sie stalo, jesli przytuli sie do gleby to chce ja podniesc i kontynuowac jazde, a nie plakac nad rozwalonymi czesciami, a nie wiem czy sama klatka da rade ochronic takie upadki bo jestem zielony w tym temacie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 09 kwietnia 2012, 23:16

do driftu polecam taki wzór i taka mała rada do treningu rozbieraj moto bo w pełni nic ci go nie uchroni ;) a tak klatka crashe na tylna oś i jak chcesz to stalowe sety i napierdalasz ile wlezie :D :D :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 01 kwietnia 2011, 15:54
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2012, 23:03

Rozbieranie motoru nie wchodzi w gre, bo duzo jezdze i to ma byc "cywyilny" sorzet w calosci z owiewkami i lampami do codziennej jazdy, a dodatkowo chce go w pewnym stopniu zabezpieczyc przy nauce driftu bo od czasu do czasu bede sie uczyl i szkoda czasu na rozkrecanie i skrecanie wszystkiego.
Nie chce rowniez zeby wygladal jak motor z nauki jazdy ktory jest w calosci orurowany :D Max widze, ze robisz klatki, tak orientacyjnie jaka cena u Ciebie wchodzi w gre? (tak z ciekawosci). Pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 kwietnia 2012, 14:45

to nie dział handlowy ;) poszło pw ;)


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość