Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

cbr 954 ciężko pali

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 13 kwietnia 2012, 18:43
Lokalizacja: polska
Motocykl:

cbr 954 ciężko pali

Post » 13 kwietnia 2012, 18:51

Witam serdecznie...

Przeczytałem już prawie wszystkie tematy i niestety nie znalazłem odpowiedzi na nurtujący mnie problem :(

Może ktoś mi pomoże....?

Niedawno kupiłem cbr 954 2003 r. i zauważyłem, że ciężko pali jak jest zimna. Muszę ją pokręcić tak z 8 - 10 razy dopiero załapie. Ciepła natomiast (od 50 stopni wzwyż) pali po około 4 - 5 obrotach na rozruszniku. Kręci w miarę szybko więc bateria jest raczej ok. Kurcze - kiepsko tak bo to chłe chłe chłe chcłe jest dość zastanawiające ale i wstydliwe. Moto prezentuje się bardzo ładnie a pali jakby był zajechany na maxa... Dlaczego tylko na zimnym silniku? :(

Proszę o podpowiedź...

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 13 kwietnia 2012, 19:09

Jak juz odpali na zimnym to trzyma podwyzszone obroty, czy tez kuleje na niskich ?, strzela , prycha, napisz cos wiecej bo sa rozne rodzaje nieodpalania. :P
Podstawowa sprawa, jesli jeszcze nie robiles, to serwis pozakupowy . plyny, filtry, swiece, + regulacje.

 
Posty: 13
Rejestracja: 13 kwietnia 2012, 18:43
Lokalizacja: polska
Motocykl:

Post » 13 kwietnia 2012, 20:56

Po odpaleniu chodzi na ssaniu więc chodzi równo na około 2000 obrotów... Po około 2 minutach obroty powoli spadają by po 3 minutach spaść do równo 1000 i tak już chodzi. Oczywiście z charakterystycznym balansowaniem... Generalnie nie kicha i nie prycha... BALANSUJE na obrotach ale nie kicha... Później odpala w miarę ok... Tylko jak zimny - trzeba kręcić i kręcić :(

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 13 kwietnia 2012, 21:09

a robiłeś coś przy rozrządzie ??? bo mi się wydaje że pora zajrzeć do płytek zaworowych
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 13 kwietnia 2012, 21:13

Najpierw to by wypadało zajrzeć do powitalni ;) a w moto serwis po zakupowy jak kolega Toper-utl pisał wypadało by zrobić ;) olej, świece, płyny i regulacje, na wolnych obrotach powinien mieć 1200 - 1300 obr/min ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 167
Rejestracja: 16 stycznia 2011, 22:35
Lokalizacja: Gdańsk
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 13 kwietnia 2012, 22:42

Z tym wchodzeniem na obroty na ssaniu też coś słabo. Wg mnie powinno być ok 3tys obrotów.

 
Posty: 31
Rejestracja: 17 grudnia 2011, 12:27
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2012, 19:46

99% zawory ;) Daj do regulacji i powinno być ok. Jeśli to nie pomoże będziesz szukał dalej ale obstawiałbym właśnie to ;)

 
Posty: 13
Rejestracja: 13 kwietnia 2012, 18:43
Lokalizacja: polska
Motocykl:

Post » 17 kwietnia 2012, 09:31

Teraz to już wcale nie odpala....

Wczoraj wymieniłem baterie w pilocie alarmu meta system i już w ogóle nie reaguje :(

Chyba się coś rozsynchronizowało bo w ogóle nie reaguje na pilota, a co za tym idzie nie załącza rozrusznika... ehhhh

poczytałem i doczytałem się, że nie da się nic zrobić jak się ma jednego pilota i to jeszcze nie działającego...

No chyba, że się mylę?

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 17 kwietnia 2012, 09:50

Da się trzeba wyj..ać alarm ;)

 
Posty: 13
Rejestracja: 13 kwietnia 2012, 18:43
Lokalizacja: polska
Motocykl:

Post » 17 kwietnia 2012, 09:55

No to świetnie... :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 17 kwietnia 2012, 10:02

Po co Ci alarm? Skoro i tak wiekszosc moto pakuje sie na busa, chyba ze masz w tym alarmie czujnik pochyłu moto. Z tym odpalaniem stawiam na zawory

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 17 kwietnia 2012, 13:22

wywal alarm 30min i masz gnoja wybebeszonego jak robi tyle broblemów
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość