Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 11:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

oklejenie 954 folią ?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

oklejenie 954 folią ?

Post » 25 kwietnia 2012, 22:58

kolega zajmuje sie oklejaniem pojazdów folją w różnych kolorach teraz zastanawiam sie nad oklejeniem swojej cebry na czarny mat lub inny fajny kolurek (jutro mam podjechac smple zobaczyc) bo ten co mam teraz lakier w niekturych miejscach jest albo przytarty albo pęknięty a kumpel za oklejenie sibiar powiedzial mi od 1000 do 2000 bo 70% to koszt folji co o czyms takim myslicie ?
Ostatnio zmieniony 27 kwietnia 2012, 22:21 przez cookieman, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 kwietnia 2012, 23:04

znajdź w necie i pokaż jakieś fotki tak porobionych aut albo filmik z oklejania ;)

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2012, 23:05

kumpel tez tym sie zajmuje niedawno okleil swoje 1000 k6 wlasnie na czarny mat i wyglada KOZACKO!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 591
Rejestracja: 21 kwietnia 2009, 18:38
Lokalizacja: Radomsko
Pochwały: 1
Motocykl: sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 26 kwietnia 2012, 08:19

http://www.motogen.pl/galeria/motogen-t ... ,art7.html
Tu jest coś, ale jak to się ma jakościowo do lakieru to nie wiem?
Moto Psycho

Awatar użytkownika
 
Posty: 65
Rejestracja: 24 sierpnia 2010, 11:26
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 26 kwietnia 2012, 09:35

Ja natomiast slyszalem ze przed oklejeniem warto porzadnie zaprawic, wyszlifowac wszelkie nierownosci i ubytki lakieru... podobniez na folii to bardzo widac potem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 26 kwietnia 2012, 15:53

TasmaN pisze:Ja natomiast slyszalem ze przed oklejeniem warto porzadnie zaprawic, wyszlifowac wszelkie nierownosci i ubytki lakieru... podobniez na folii to bardzo widac potem.


dokładnie tak jest

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 26 kwietnia 2012, 16:29

we Wrocławiu jest firma która sie tym zajmuje i jest tam naprawde sporo fajnych fur zrobionych http://www.zmianakoloruauta.pl/?gclid=C ... 3wodeFbkEg
Kolega okleił swój samochód, jezdzi nim już dwa lata i nic złego się nie dzieje. Ale firma wymaga idealnej powierzchni karoserii, bo wszelkie nierówności wyjdą pod folią i wtedy jest lipa. Słyszałem też, że efekt końcowy jak i trwałość zależy od materiałów użytych i fachowca, który to robi, bo można sobie szybko CENZURA robote. Po za tym w każdej chwili mozna zerwać tą folie i powrócić do oryginału...

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 26 kwietnia 2012, 21:24

po pierwsze kolego nie "folją" a folią a po drugie nie radziłbym ci oklejać całego moto bo to jest krótkotrwały efekt i po roku zacznie odłazić. podam przykład kolegi który odkupił od swojego dobrego ziomka gixa k6 całego oklejonego matową folią przez profesjonalną firmę zapłacił gruuby grosz coś ponad tysiaka z tego co pamiętam, i co i folia odchodzi po 2 sezonach wiadomo nie wszędzie ale w rogach i mocnych zagięciach się odkleja.

ja u siebie w F3 kiedyś oklejałem lusterka i po miesiącu się zaczęło odklejać :/

jak już robić takie coś to tylko i wyłącznie HYDROGRAFIKA w profesjonalnej firmie z lakierowaniem wtedy trzyma tak samo mocno jak lakier.

kolega od gixa zastanawia się nad wywaleniem foli i zrobieniem hydrografiki pytał w jakiejś firmie to caaaluśkie moto i wszystkie elementy to 2600zł więc jak miałbyś oklejać folią za taką gruba kasę to 1000000 razy lepiej hydro

 
Posty: 67
Rejestracja: 22 lipca 2010, 09:34
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 26 kwietnia 2012, 22:49

byłem dzisiaj u kumpla, sam mi odradzal (i nie czepiaj sie literowek) mowi ze oklejenie jest na 3 lata spoko a wszystko zalezy od foli folji celofanu czy jak chcesz to nazwac ale sam powiedzial ze w czarnym macie ani w karbonie mi tego niezrobi bo coraz wiecej ludzi to ma i poprostu niebedzie to juz fajnie wygladalo, myslalem o bialym karbonie ale to mi mowi ze co jedna jazda to szczoteczka do zebow i szorowanie, jutro ma mi dac namiar do znajomego swojego co hydrografike robi i jakis fajny wzor moge sobie zainstalowac, terac mysle nad urban camo

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 27 kwietnia 2012, 02:53

cookieman pisze:(i nie czepiaj sie literowek)

To popraw ten tytuł skoro już Ci zwrócono uwagę, bo oczy bolą patrzeć.

Dzięki.

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 27 kwietnia 2012, 15:18

Obkleić sobie można stunt psa a nie 954 bo wiocha !! jak zmieniać kolor to wymyślić ciekawe i ładne malowanie i do lakiernika.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość