Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Otwarcie Toru SUPERBIKE 29 Kwietnia Biała Podlaska Łomaska96

Gdzie warto pojechać, spotkania, zloty, targi i inne imprezy motocyklowe które watro zwiedzić...

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 36
Rejestracja: 05 lipca 2010, 23:09
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: Yamaha R1
Rok produkcji: 0

Otwarcie Toru SUPERBIKE 29 Kwietnia Biała Podlaska Łomaska96

Post » 24 kwietnia 2012, 10:51

Serdecznie Zapraszamy na Wielkie Otwarcie Toru SUPERBIKE
BIAŁA PODLASKA ul. ŁOMASKA 96

Informacje o Torze:
Długość: 4200 m,
Szerokość: 10-20 m,
Najdłuższa prosta: 1100 m
9 zakrętów w tym: 6- w lewo, 3 - w prawo.
Na terenie depo stały prąd oraz catering z hotelu Mercury.

Strefa Stunt Zone 800 metrów długości na 60 metrów szerokości

Treningi zakończone wyścigiem dla chętnych

Dwie Klasy: do 600ccm i pow. 600ccm

Treningi trwają od 10:00 do 16:30

16:30 - 17:00 Wyścig dla 20 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa do 600 ccm

17:00 – 17:30 Wyścig dla 20 zawodników z najlepszymi czasami okrążenia toru klasa powyżej 600 ccm

17:30 - 18:00 Zakończenie Treningów i Wręczenie Nagród

4 Sesje Treningowe 25 minutowe

1 Sesja Treningowa z Pomiarem Czasu 30 minutowa

13:45 - 15:15 Pomiar czasu dokonywany w trakcie treningów.

PODZIAŁ NA GRUPY
A - grupa sportowa
B - grupa zaawansowana
C - grupa początkująca

Grupa C - Pierwsze trzy okrążenia czterech sesji treningowych przejazd za instruktorem.
Celem przejazdu za instruktorem jest dobranie optymalnego toru jazdy.
Zasady:
1. Każdy uczestnik grupy C w czasie pierwszych trzech okrążeń trzyma się jak najbliżej poprzedzającego go uczestnika.
2. Podczas okrążeń za instruktorem nie wyprzedzamy poprzedzających nas uczestników.
3. Stosujemy się do poleceń wirażowych na torze.

Cennik:

1.) Składka do udziału w treningach; 250zł – płatne na miejscu; 190zł - płatne wcześniej przelewem (nie później niż 2 dni przed treningami, prosimy także o wypełnienie formularza zgłoszeniowego i przesłanie na adres tornowodwor@wp.pl nie później niż 3 dni przed treningami, pomoże to nam w lepszym doborze grup zawansowania).

2.) Pojedyncza sesja treningowa (płatna tylko na miejscu) – 60zł.
Wpisowe do udziału w treningach obejmuje:

- Udział we wszystkich sesjach treningowych.
- Udział w wyścigu.
- Opiekę medyczną w trakcie imprezy.
- Opiekę i pomoc organizatora (np. zabezpieczenie motocykla po wypadku).
- Sesje fotograficzną.
- Na każdym zakręcie toru, obecny będzie „Wirażowy”, mający łączność z karetką i obsługą.
- Wszyscy uczestnicy treningów całodniowych otrzymają pamiątkowe certyfikaty.
- Wszyscy uczestnicy konkursu otrzymują pamiątkowe dyplomy.
- Pierwszych trzech zawodników otrzymuje dyplomy, limitowane puchary oraz Nagrody rzeczowe.

Szczegółowe informacje na stronie organizatora:

http://www.nowodwor.pl.tl/
oraz na face
http://www.facebook.com/events/37587931 ... 219079540/

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 24 kwietnia 2012, 12:56

Tak by to mniej-więcej wyglądało z satelity ;)

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 24 kwietnia 2012, 13:11

Liczy sie dobry onboard z toru i foty terenu (nawierzchni) bo w ciemno lecieć to lipa ...

 
Posty: 56
Rejestracja: 21 września 2011, 16:24
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 1
Motocykl: HH900
Rok produkcji: 0

Post » 24 kwietnia 2012, 15:54

Świetny pomysł z wykorzystaniem lotniska, tylko trzeba uważać na nadlatujące samoloty? :D

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 25 kwietnia 2012, 13:35

byłem w zeszłym sezonie , zajebiście nierówno , przed nami beemy latały bokiem także nie muszę mówić co na winklach się działo ale zawsze inaczej niż na ulicy hihi:

 
Posty: 36
Rejestracja: 05 lipca 2010, 23:09
Lokalizacja: Lubelskie
Motocykl: Yamaha R1
Rok produkcji: 0

Post » 01 maja 2012, 21:41

Otwarcie toru SUPERBIKE w porcie lotniczym Biała Podlaska

Po długiej przerwie trwającej od września zeszłego roku mieliśmy przyjemność ponownie zorganizować event dla pasjonatów torowych wyścigów motocyklowych. Impreza ta była szczególna, ponieważ, odbyła się na nowym dla nas obiekcie. Mowa tu o lotnisku Biała Podlaska, na którym wytyczyliśmy nowy tor wyścigowy dając mu nazwę naszej firmy SUPERBIKE.

Lotnisko wymagało od nas wielkiego wkładu pracy, aby dało się tam jeździć motocyklem. Port lotniczy jest czynny dla samolotów, ale wykorzystuje on jedynie jeden pas startowy. Dlatego reszta terenu była mocno zaniedbana i wymagała gruntownego sprzątania i czyszczenia. Staraliśmy się jak mogliśmy, ale w kilku miejscach wirażowi sprzątali jeszcze w trakcie imprezy. Na kolejną imprezę zamówiliśmy samochodową zamiatarkę, która powinna załatwić ten problem.

Jeśli chodzi o plan toru, to dopracowywaliśmy go do ostatniej chwili, praktycznie do samego startu imprezy. Zależało nam, aby wykorzystać powierzchnie do maksimum i wytyczyć możliwie ciekawą trasę. Naszym celem był podobny czas przejazdu motocykli z silnikami o poj. 600 i 1000ccm. Dlatego, na torze nie zabrakło szybkich prostych łuków, ale też tych ostrych i ciasnych zakrętów. Daliśmy naszym gościom do dyspozycji długie, szerokie zakręty w kształcie litery S z szybkim wejściem i wyjściem. Wzorowaliśmy się tu na obiekcie ze Słowacji gdzie struktura winkla wymaga od kierowcy umiejętności mocnego dohamowywania w winklu. Szybkie wejście w stopniowo zacieśniający się winkiel nie jest łatwe, o czym przekonałem się osobiście i co sam chciałbym jeszcze mocno potrenować.

Zawodnicy biorący udział w jazdach szybko nauczyli się toru. Mariusz Nagórka tradycyjnie ustanowił najlepsze okrążenie toru 2m15sek na nowym, piekielnie mocnym ZX10R a do 600ccm najszybszym okazała się Robert Czajka z okrążeniem 2m19sek. Ten wynik nas, jako organizatorów bardzo ucieszył, ponieważ jeśli zawodnik na motocyklu o pojemności 599ccm z 2005 roku osiąga na torze o długości 4,5 km czas o niespełna 4sek gorszy niż zawodnik dosiadający nowego, wyśrubowanego litra to znaczy, że tor jest nie tylko szybki, ale przede wszystkim techniczny.

Wydaje mi się, że efekt naszej pracy był pozytywny. Co najważniejsze na torze nie było żadnego poważnego wypadku a jedynie 2 delikatne ślizgi.

Cieszyły nas liczne pochwały i gesty zadowolenia płynące od uczestników naszych treningów. Bierzemy też do serca słowa krytyki, za które też jesteśmy wdzięczni i na co obiecujemy reagować. Prosimy też, aby zgłaszać nam uwagi najlepiej teraz po pierwszej a przed kolejnymi edycjami będziemy na nie reagować i udoskonalać nasze eventy, aby były jak najlepiej i najbardziej profesjonalnie przygotowane.

Podaje Link do zdjęć na Motogen.pl:
http://www.motogen.pl/galeria/imprezy-e ... rt339.html

Pozdrawiam i do zobaczenia na torze 13 maja na I rundzie Pucharu SUPERBIKE!

Awatar użytkownika
 
Posty: 136
Rejestracja: 29 marca 2010, 16:27
Lokalizacja: Dolnośląskie
Pochwały: 3
Motocykl: Sprzedany
Rok produkcji: 2002

Post » 19 maja 2012, 15:19

Można poczytać, ciekawe są komentarze pod artykułem na ścigaczu... My Polacy lubimy się kłócić... dziki ten nasz kraj...
http://www.motogen.pl/artykuly/relacje/ ... rt205.html
oraz
http://www.scigacz.pl/Treningi,na,lotni ... 18350.html

Ktoś ma doświadczenie w tym torem i zawodami?

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 maja 2012, 16:09

Latałem na Ułężu i brałem udział w zawodach. Nikt normalnie myślący nie bierze tego terenu za prawdziwy tor typu Slovakiaring itp. więc raczej nie ma rozczarowań. Zabezpieczenie medyczne zawsze jest, tor jest oczyszczony i oznaczony. Wirażowi z flagami robią swoje.
Latałem często na Lublin i spotykałem tam Lovce, a tor tak samo jak te lotniskowe bez homologacji, nawierzchnia popękana i pułapek żwirowych brak (jakoś nikomu to nie przeszkadzało). Co ciekawe Honda Polska robiła tam sporo oficjalnych imprez motocyklowych. Teraz okazało się to wszystko (wg. Lovcy) lipa ?!? czy może ktoś traci kasę w Poznaniu :028:

 
Posty: 8
Rejestracja: 17 maja 2011, 13:18
Lokalizacja: Biała Pod
Motocykl: Honda CBR F4i Sport
Rok produkcji: 2001

Post » 19 maja 2012, 20:08

Jeździłem na 1 rundzie pucharu SUPERBIKE.
Jak dla mnie super sprawa że taki obiekt wystartował.
Koszta nie są małe bo 190zł, ale w zamian cały dzień ostrego napier@# po torze :)
Jedynie 1 zakręt budzi zastrzeżenia, na środku są wybrzuszenia, ale można je wziąć po wewnętrznej jak i po zewnętrznej, także to kwestia obrania toru jazdy.
Na 2 rundę także się wybieram, bo tutaj w okolicy Bp nie ma innym miejsc żeby tak pojeździć.


Wróć do Podróże, wypady, zloty, ustawki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości