Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:38

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Panewki cbr 900rr 96r sc33

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 14 maja 2012, 08:50

2200 to spytaj mechaniora ile za remont wezmie i ile czesci..u mnie tez z tego co pamietam na 3 poszla...

skąd wiesz jaki silnik kupisz? albo jedz z mechanikiem niech rozbierze ten nowy silnik i sam oceni postaw jakas flaszke czy cuś :P
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 32
Rejestracja: 29 kwietnia 2012, 19:18
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 14 maja 2012, 17:01

jak ci zależy na swoim motocyklu to nie licz co i ile kosztuje tylko zrób to dobrze,kup sam wał z panewkami i przełóż,silnik nie wiadomo jaki kupisz,a jak dobry mechanik ci go rozbierze i zmieni wał to będziesz nim hulał i hulał

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 14 maja 2012, 18:07

A wał to na pewno dostanie bez problemu :) Pomiajając cenę nowych panewek, z robocizną zamknie się w połowie wartości motocykla i to po znajomości :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 14 maja 2012, 19:21

co ty mowisz... Koszt panewek i robicizny to ok.2000zl
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 15 maja 2012, 13:31

Jeżeli ma prosty wał ... w Hondzie z tego co pamiętam za panewki chcą 80zł za sztukę :>
Jestem przeciwnikiem robienia wału , nie po to Japoniec wymyślił grupy selekcyjne itd żeby Polak poprawiał.

[ Dodano: Wto Maj 15, 2012 1:33 pm ]
Za niewiele ponad 2k znajdzie nowy silnik, dekle, skrzynię i kosz sprzeda, alternator pewnie też. Nowy silnik wyjdzie trochę ponad 1000zł. Plus płyny

Awatar użytkownika
 
Posty: 126
Rejestracja: 27 lipca 2009, 16:37
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 16 maja 2012, 20:42

Dobrze pekal mówi. Ja w poprzednim moto (Kawasaki rzecz jasna ;) ) też musiałem przeszczep robić. Ze starego silnika pogoniłem praktycznie wszystko i na całym interesie wyszedłem 100 zł do przodu. Wystarczy jedynie zażądać pisemnej gwarancji na nowy piec od sprzedającego, chociaż nie wiem jaką moc prawną ma taki świstek.. No ryzyko istnieje, ale według mnie i tak jest to bardziej opłacalne od naprawy.
Yarson, ile zrobiłeś km po remoncie?
Franek '98

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 16 maja 2012, 21:54

Po remoncie prawie 9tys.
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 16 maja 2012, 22:40

to nie jest wyznacznik , pytanie jak jeździsz ... Jeżeli tak jak my nie spuszczasz z czerwonego pola to miało by to sens... jeżeli zmieniasz biegi przy 9000 to co innego :) seryjny musi wytrzymywać pałowanie i już :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 17 maja 2012, 19:33

a Wacha to z Kranu cieknie hihi: ??
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 17 maja 2012, 20:55

krótkie rundki robimy to zbiornik leci :) zostaje na dojazd do pracy xd

 
Posty: 23
Rejestracja: 16 lutego 2010, 16:38
Lokalizacja: 100lica
Motocykl: SC33 BYŁ
Rok produkcji: 0

Post » 18 maja 2012, 09:36

Ja też bym się w remont nie bawił, nowe (uzywane serducho). Co do jazdy hahaha, pekal dobrze pisze z iloscią przepalania benzyny hihi:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 18 maja 2012, 13:32

14 litrów i 3 zdrowaśki na 100km :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości