Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:08

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wymiana świec

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 grudnia 2008, 00:14
Lokalizacja: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Wymiana świec

Post » 06 stycznia 2009, 21:57

Witam.
Moze banalne pytanie, ale niedawno kupilem swojego fajera jak do tej pory zmienilem tarcze zegarow z mil na km co niektorzy twierdzili ze to niemozliwe :)
Otoz pytanie brzmi, jak sie dostac do swiec?
Zdjalem bak- otwarlem airboxa, ale go nie sciagalem z gaznikow.
Poprostu chcialem go odpalic i sie zalal bo strzela z rury, a nie pali wiec obstawiam swiece.
Jezeli macie jakies zdjecia etc. bede bardzo wdzieczny:)
Pozdrawiam.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 06 stycznia 2009, 23:06

service manual do sciagniecia z forum 8)
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 grudnia 2008, 00:14
Lokalizacja: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 06 stycznia 2009, 23:12

OK sciagam, przepraszam za zamieszanie... :/ :oops:

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 25 stycznia 2009, 12:33

ciezki dostep do swiec ogolnie, jak rozbierzesz i bedziesz miec je na wierzchu wrzuc fotke.

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 grudnia 2008, 00:14
Lokalizacja: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2009, 12:53

Wlasnie zmienilem gumy na nowe PIloty Sporty i swiece zamowilem, dostep jest fatalny musialem sciagnac air boxa oraz cewki zaplonowe- foty wrzuce wieczorkiem.
Pozdro.

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2009, 13:00

a mozesz dać jakiś dobry opis albo fotki jak zmieniles te tarcze licznikow ?? tez mam moto z wysp :D

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 grudnia 2008, 00:14
Lokalizacja: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2009, 13:07

ok.
a wiec...
Rozkrecamy liczniki, po czym musimy przezucic wskazowke poza podpore- ona opadnie jeszcze dalej ponizej zera- zaznaczamy sobie punkt (linie prosta) w ktorej sie zatrzymala, z obrotomierzem postepujemy analogicznie tak samo.
Gdy juz zaznaczysz linie wyciagnij wskazowki- nalezy je podwazyc kilka razy, potem wykrecasz tarcze, wkrecasz nowe i wkladasz wskazowke dokladnie wg wczesniej zaznaczonej linii - przezucasz nad podpora- tak zeby byla w pozycji zero i gotowe.
Ja do tego zmieniam podswietlenie na diodowe i bedzie cacy.
Pozdrawiam.

 
Posty: 74
Rejestracja: 15 lutego 2008, 13:38
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR>>ZX10R>GSXR1000 K6
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2009, 13:23

podswietlanie juz mam zmienione.a tarcze masz z allegro ??

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 25 stycznia 2009, 13:36

moglby mi ktos podac linka do diud do licznika do sc33 99r.pjak ktos kupowal?

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 grudnia 2008, 00:14
Lokalizacja: Maków Pod
Motocykl: CBR900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 25 stycznia 2009, 21:08

CHLOPAKI!
Temat jest o swiecach... ;]

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 25 stycznia 2009, 21:18

wiec pisz dalej o swiecach :mrgreen:

[ Dodano: Nie Sty 25, 2009 8:19 pm ]
i skoro jest o swiecach po co pisales o zegarach?

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2009, 21:52

ja ostatnio tez mja zalalem -po odpaleniu na 2 minuty i zgaszeniu i pozostawieniu tak na 2 tygodnie .podchodze krece szczela nie pali.juz zle mysli nad glowa.
dostep mdo swiec fatalny.wykrecam jednak bez rozbierania czegokolwiek (dobre klucze)
najwiekszy problem z wyjeciem swiecy po wykreceniu (do klucza do swiec cza dorobic w srodek taki oring gumowy aby swieczka sie w niego lekko wbijala )
potem nad palnik i dobrze je wygrzac .wkrecilem i zyja.z9swiece sa bardzo czule na pozostawianie na nich paliwa na dluzszy czas)
lapy podarte jak po walce z kotem
pozdrawiam Tomek

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości