Generalnie to nie ma większego znaczenia, czy zalejesz 95 czy 98. Jednakże nie ma sensu zalewanie 98, bo nie przyniesie to w tej jednosce żadnego zysku. Jedynie 98 może zawierać jeszcze więcej dodatków czyszczących, etc.
Nie wiem jak w 954 ale u mnie w f4i, najmniejsza dopuszczalna wartość oktanowa paliwa to 91. Tak dostosowany jest zapłon. Poniżej może wystąpić właśnie spalanie stukowe.
kawecki pisze:Ja do tej pory lałem 98, dziś przypadkowo wlałem 95 i powiem wam, że zbytnio nie czuje różnicy
... Do mnie wyższa moc 98 nie przemawia... Ale w ten sposób daje dla motocykla to co najlepsze... Czy wolisz wypić jednego browara więcej? Czy może zalać 98 i mieć wrażenie jakby tego "browara" wypiło się razem z Hanią...
I tak pewien zapas na zabawe jest, bo mówię, cbr jest przystosowana do pracy na minimalnie benzynie 91 oktanowej i nie powinno pojawić się spalanie stukowe.
Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość