Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zapytanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 8
Rejestracja: 03 stycznia 2009, 19:04
Lokalizacja: wlkp
Motocykl: honda CBR sc 28
Rok produkcji: 0

zapytanie

Post » 03 stycznia 2009, 19:27

witam wszystkich mam pytanko dzis po miesiacu poszedłem odpalic swoja honde zapaliła pieknie chodziła na ssaniu jakies 5 min i zaczeło cos stukac tak jakby zawór z prawej strony słychac nigdy takiego stukania nie było nawet gdy w sezonie latałem chdziła bez zadnych problemow czy to by była panewka :cry: :cry: tak odrazu raz słychac stukanie a raz nie tylko na wolnych obrotach jesli ktos ma jakies info prosze napiszcie bo niebede mogl spac dzis dzieki i pozdrawiam
lysy 13

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 04 stycznia 2009, 11:44

tego musi posluchac ktos z branzy mechanicznej :lol: Kolego przez forum male szanse na pomoc
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 29
Rejestracja: 24 grudnia 2008, 10:31
Lokalizacja: Dąbrowa G
Motocykl: Sc33
Rok produkcji: 98

Post » 04 stycznia 2009, 11:56

zawory jezeli cykaja no to nie glośno

natomiast panewka bedzie stukc dosyc glosno



tak na "oko" nie da sie powiedziec,trzeba by bylo obsuchac

:wink:

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 05 stycznia 2009, 22:17

tak nagle, to raczej nie panewka- w sprawnym motocyklu zatrzeć ją w 5 min- chyba że bez oleju. Poza tym- panweka zazwyczaj stuka pod obciążeniem, gdy stuka bez to jest już naprawdę mocno wyjechana, a Ty piszesz że wcześniej było ok.- raczej usłyszałbyś ją wcześniej. Z prawej strony to zazwyczaj sprzęgło- ew łańcuszek rozrządu.
Pamiętaj że to tylko sugestia- odwiedź mechanika.

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2009, 17:19

a kto odpala moto w zimie przy takim mrozie??

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2009, 19:08

damianio pisze:a kto odpala moto w zimie przy takim mrozie??


no wlasnie he he he :mrgreen:

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 06 stycznia 2009, 21:05

he ja w tamtym roku to co 2 dzien przepalałem ale jak tak pomyslałem ze najgorsze to własnie pierwsze zapalenie zimnego silnika... najwieksze tarcie w tedy jest ... od kad nie jezdze juz z ponad miesiac to ani raz nie przepalałem . Jak zapale to rozgrzeje mocno i oliwe mu wymienie i tyle

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 07 stycznia 2009, 11:01

jak jak postawie na zime to tylko co jakis czas go przesuwam zeby opony w jednym miejscu nie staly, aku wyjete i podladowuje co jakis czas, nie ma potrzeby przepalania bo to nie ma sensu!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 30 września 2007, 22:59
Lokalizacja: Piotrków
Motocykl: Fajera SC28
Rok produkcji: 0

Post » 07 stycznia 2009, 12:00

jesli wali tylko na niskich obrotach a na wyzszych juz nie to mozliwe ze to napinacz rozrzadu padl.
Bo maneta jest od tego aby krecic nia na całego - Yoghurty PTb ;)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 08 stycznia 2009, 00:35

moto18 pisze:he ja w tamtym roku to co 2 dzien przepalałem ale jak tak pomyslałem ze najgorsze to własnie pierwsze zapalenie zimnego silnika... najwieksze tarcie w tedy jest ... od kad nie jezdze juz z ponad miesiac to ani raz nie przepalałem . Jak zapale to rozgrzeje mocno i oliwe mu wymienie i tyle


damianio pisze:jak jak postawie na zime to tylko co jakis czas go przesuwam zeby opony w jednym miejscu nie staly, aku wyjete i podladowuje co jakis czas, nie ma potrzeby przepalania bo to nie ma sensu!!!


Wlasnie to jest bardzo ciekawe, jak to jest z tym przepalaniem w zime?? chlopaki maja po czesci racje, ja swoj przepalam ale tak co ok 2tyg. Przepalac czy nie przepalac o to jest pytanie. Slyszalem ze paliwo wietrzeje w gaznikach i jak dlugo sie nie przepala to pozniej ciezko go odpalic lub mozna nawet wogole nie uruchomic silnika.

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 08 stycznia 2009, 09:26

paliwo z gaznikow trzeba spuscic lub wypalic :)
nie zdarzylo mi sie zeby po takim zimowaniu byly jakies problemy
polecam lekture http://www.yousendit.com/download/WnBRd ... N0RIRGc9PQ

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 08 stycznia 2009, 14:55

Zapewne tak, bo innej opcji to nie ma ale ja wole co jakis czas przepalic moto.

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość