losiak - jesli chodzi o roznice pomiedzy M1 a M3 to zdecydowanie ladniejszy bieznik ma M3

ale nie o to przeciez chodzi ( choc niektorym takze ) . Jesli chodzi o wlasciwosci jezdne to mi lepiej sie jezdzi na M1 a dlaczego ? hmm..... wydaje sie ,ze M1 po przejechaniu kilkuset metrow jest gotowa do jazdy a M3 trzeba troche wiecej dogrzac . Poza tym M3 jest najnowsza kontynuacja serii SPORTEC wiec niby lepsza choc w niektorych warunkach wcale nie koniecznie .
blazej 33 - troszke wyzej napisalem ,ze w przypadku opon typowo sportowych jest cos za cos . Masz przyczepnosc ale nie za darmo , musisz czesciej zmieniac gume ale znowu bez przesady bo uzywana w dobrym stanie M1/M3 mozna kupic za ok 250 zł i starcza na dobre kilka tysiecy kilometrow ( powiedzmy 4-5 ) a nowa M1 za 400 zl ( 190/50/17 ) . No chyba ,ze ktos uzywa Blejda do dalekiej turystyki i robi w sezonie kilkanascie tysiecy no to wtedy moze Metzeler Roadtec Z6 lub Michelin Pilot Road 2 bylby rzeczywiscie odpowiedniejszy .
Dla mnie Blejd jest Superbikiem i zakladam tylko dobre i sportowe kapcie
P.s. przymusu na szczescie nie ma i jest pelna dowolność
Pozdrawiam cieplo