Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 03:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zapytanie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 09 stycznia 2009, 13:58

JA UWAŻAM ŻE PRZEPALANIE SILNIKA NIE NIE POMAGA A MOZE CO NAJWYŻEJ MU ZASZKODZIĆ. JEŻELI MOTOR STOI DŁUŻEJ JAK KILKA DNI OLEJ SPŁYWA Z POWŁOK SILNIKA I PRZY PRZEPALANIU POWSTAJE W POCZĄTKJOWEJ FAZIE DUŻE TARCIE.
ZAleży również jaką kto ma temperature w garażu . ALE JEŻELI JEST ZIMNO TO OOLEJ JEST GESTY I WOLNO ROZPROWADZA SIE PO SILNIKU. ODPALAMY SILNIK NA SSANIU I SILNIK WQ POCZĄTKOWEJ FAZIE ŁAPIE 1500 - 2,5 TYS OBROTÓW NA MIN . WIEC PARER RAZU NA SUCHO OBRÓCI NIZ OLEJ WSZĘDZI DOJDZIE. WIEC MOIM ZDANIEM NIE POLECAŁBYM PRZEPALANIA. WYPALIC PALIWO Z GAŹNIKÓW ŻEBY OSAD OD PAROWNIA PALIWA SIE NIE ZROBIŁ POSTAWIĆ I NIE RUSZAĆ TYMBARDZIEJ W UJEMNYCH TEMPERATURACH. ALE SĄ RÓŻNE OPINIE . JA WYBRAŁEM TAKĄ OBCJĘ .

[ Dodano: Pią Sty 09, 2009 1:00 pm ]
A JAK JUZ ODPALACIE TO TO ROZGRZEWJCIE MOTO DO TEMPERATURY OPTYMALEJ PRACY SILNIKA.
rzymas

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość