Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wydech

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 29 grudnia 2008, 17:17

A ja chyba zakupie owalny wydech z firmy scorpion z carbonu.
Miałem kiedyś takie wydechy tyle, że w v-ce no i były z anodyzowanego tytanu.
Wiadomo silnik z rututni bo to była yamaha bulldog ale grały zajebiście.
Ciekawe jak się to sprawdzi w sc 33.
Chodzi mi tylko o dźwięk, bo 2 czy 4 kuce są pewnie nie odczuwalne.

Awatar użytkownika
 
Posty: 9
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:42
Lokalizacja: Śląsk
Motocykl: Honda CBR 900 rr
Rok produkcji: 0

Post » 31 grudnia 2008, 16:47

Siemka ja mam w moto wydech "DEVIL" :twisted: i moim zdaniem fajnie śpiewa bo... Raz :!: , że ma fajny basowy dźwięk i w momencie dodawania gazu fajnie "ryczy". Dwa :!: to... to, że na trasie przy prędkości 120-130 nie daje aż tak czasu na mózg. A po trzecie :!: to cena ja dałem za używkę w fajnym stanie 150 zł więc to kolejny +

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 10 stycznia 2009, 11:51

[ Dodano: Sob Sty 10, 2009 10:56 am ]
No i zakupiłem nówke scorpiona, ovalny carbonowy-10014 zeta z przesyłką :mrgreen:
Myślę, że na wiosnę na reszcie sc 33 zacznie gadać "ludzkim" głosem :twisted:

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 10 stycznia 2009, 23:03

to od CENZURA dales :mrgreen:
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 327
Rejestracja: 18 października 2008, 23:40
Lokalizacja: Wroclaw
Pochwały: 1
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2001

Post » 11 stycznia 2009, 01:26

kurczę torche duzo.

pozatym we mnie budzi mieszane uczucia ktos kto zaklada do blejda scorpiona albo remusa

bez obrazy Ci, ktorzy juz tak maja ...

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 stycznia 2009, 01:27

buhahahahaaa.. no od CENZURA fakt :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 9
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 20:03
Lokalizacja: śląsk
Motocykl: obecnie brak:/
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2009, 20:14

jak by ktoś chciał jakiś nowy komin do fajera albo innego moto to służę pomocą poniżej sa dwa linki jeden to jak chodzą moje kominy a drugi to jak wyglądają http://allegro.pl/item520489813_honda_cbr_srad_fzr_900_600_tlumik_komin_wydech.html

http://pl.youtube.com/watch?v=rveD6TZ_G-Y&feature=channel_page

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 11 stycznia 2009, 21:24

moge wiedziec czy wygluszasz wydach w srodku,wata izolacyjna?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 stycznia 2009, 22:02

czy te wydechy mają wykres z hamowni ?? Czy może tak sobie spawasz rurki i wkładasz koc azbestowy pomiedzy scianki ? Za 450 mozna kupic uzywany aftermarket a nie rzemioslo spawane w stodole któro zamiast dodac mocy skutecznie ja kastruje :x :x
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 9
Rejestracja: 11 stycznia 2009, 20:03
Lokalizacja: śląsk
Motocykl: obecnie brak:/
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2009, 22:18

to tak wydechy są wygłuszane takimi włóknami nierdzewnymi a potem na to wełna mineralna.

a co do osiągów to każdy moto na gaźniku traci ze 3konie na przelocie oczywiście regulacja gaźników jest koniczna bo się zmieniają ciśnienia.a żeby nie stracić mocy na przelocie to się zmienia dysze w gaźnikach,średnica przelotu ma znaczenie jak jest tylko za duża np: pojemności 600ccm przelot 60mm to jest za duży i chodzi lipnie więc takich nie robie.a co do wtrysku to można sobie bez tłumika jeździć i moto nic nie straci na mocy. a tak poza tym to tłumiki nie są robione w żadnej stodole!! wszystko spawane tigiem i obrabiane maszynami do tego przeznaczonymi!

 
Posty: 57
Rejestracja: 29 lipca 2008, 20:31
Lokalizacja: Lębork
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 0

Post » 11 stycznia 2009, 22:37

matijaz pisze:to tak wydechy są wygłuszane takimi włóknami nierdzewnymi a potem na to wełna mineralna.
Ja się spytam jak szybko wata zostaje wydmuchana z tłumika ?

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 12 stycznia 2009, 15:53

Jak ktoś mówi, że 1014 zeta z przesyłką za nówkę wydech scorpiona to dużo to niech poda link do tańszych :P
Ja tam wole dać 1000 za oryginał niż 450-600 zeta za podróbe :P
A co do wydechów scorpiona to uważam, że są zajebiste i tyle w temacie :twisted:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości