Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:58

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

za niskie lub za wysokie ładowanie akumulatora

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 20
Rejestracja: 01 lutego 2008, 22:58
Lokalizacja: BIAŁYSTOK
Motocykl: CBR 900RR 1998
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2009, 12:34

toper-utl pisze:Alternator tak jak zasugerowałeś zanurzony jest w kąpieli olejowej i znajduje się z lewej strony. Po zdjęciu pokrywy wyleci go troszke, po naprawie nie zapomnij uzupełnic do właściwego poziomu. Regulator znajduje się pod prawą tylną owiewką, musisz ją zdjąć - przykręcony jest na dwie śruby do stelarza tuż nad prawym podnóżkiem pasażera.
Zacznij od sprawdzenia napięć na wyjściu z alternatora, jeśli będzie ok to zmień tylko regulator i dokładnie oczyść wszystkie styki na torze ładowania.

PS. Zanim się za to zabierzesz pobierz serwisówkę ::
http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php


Wielkie dzieki za pomoc założyłem nowy regulator i jest ok takiak kolega wyżej pisał między 13.5 do 14,5 bez świateł

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:44
Lokalizacja: Nowy Dwór
Motocykl: HONDA CBR900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 21 kwietnia 2009, 19:57

witam. też podepne sie pod temat u mnie ładowanie jest 14,1 bez świateł, na włączonych światłach spada do 13,3 a gdy dodam gazu spada do 12,9. i sam już nie wiem czy to jest dobrze czy nie

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 19:02
Lokalizacja: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 29 kwietnia 2009, 18:37

ja mam podobny problem jak kolega nade mną tylko u mnie bez świateł jest 14,8 w każdym zakresie obr., a jak włącze światła to spada do 13,8. Nie wiem czy to dobrze czy pomysleć o wymianie regulatora :/

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:44
Lokalizacja: Nowy Dwór
Motocykl: HONDA CBR900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 30 kwietnia 2009, 01:47

ja u siebie posprawdzałem tak jak opisywał cris83cbr900 i wszystko było dobrze więc wymieniłem regulator na nowy i dalej jest tak samo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 21
Rejestracja: 31 stycznia 2009, 19:02
Lokalizacja: Teresin
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 03 maja 2009, 20:09

Trojan ile dałeś za regulator?

 
Posty: 9
Rejestracja: 15 grudnia 2008, 18:44
Lokalizacja: Nowy Dwór
Motocykl: HONDA CBR900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 04 maja 2009, 00:43

po niby zniżce 200 zł ale ostatnio jeżdziłem 5 godzin, prawie bez przerwy ( w nocy) to patrząc po światłach było wszystko ok

 
Posty: 20
Rejestracja: 28 czerwca 2012, 15:00
Lokalizacja: wieluń
Motocykl: HONDA CBR 1000RR SC59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 28 czerwca 2012, 15:25

Witam Wszystkich motocyklistow mam na imie Tomek jezdze cbr 954 od 3 lat i jestem tu nowy poniewaz mam problem ... a mianowicie:

problem dotyczy ladowania a dokladnie jego skoki:
na odpalonym silniku sprawdzam ladowanie miernikiem wychodzi miedzy 14,4 - 14,5 niezaleznie od obrotow... lecz gdzy wlacze swiatla mijania na wolnych obrotach spada mi do ok 14 no i tu by bylo ok gdzyby nie to ze jesli zwieksze obroty przy wlaczonych swiatlach spada nawet do 12,8 lecz nie zawsze... ale zazwyczaj i przez to wczoraj zrobilem 280 km i dzis rozrusznik ledwo kreci a aku wymienialem niedawno... wystarczy ze wylacze swiatla i ladowanie super nic niezaleznie od obrotow wszystko gra 14,4-14,5

Sprawdzilem alternator tak jak opisujecie czyli zmierzylem napiecie produ zmiennego na kazdym z 3 pinow alternatora i wyglada mi na ok a mianowicie na wolnych obrotach na wszystkich pinach pokazuje napiecie 15-16 a przy 5 tys obrotow podskakuje na wszystkich pinach do 60 i tak chyba powinno byc??
prosze o pomoc

 
Posty: 4
Rejestracja: 29 lipca 2012, 16:03
Lokalizacja: Łomża
Motocykl:

Post » 29 lipca 2012, 17:09

Witam wszystkich. Dzis troche pojezdzilem i przy spokojnej jezdzie tam okolo 90km/h motor zgasl i zero reakcji na starter. Zobaczylem swiatla i nie swieca. Ścianki akumulatora wgielo do srodka ok 1 cm. Czego to moze byc wina?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 lipca 2012, 17:21

alternator lub regulator oby dwie częsci trzeba sprawdzić akumulator śmietnik. Główny bezpiecznik zobacz jest koło aku stycznik przekaźnik rozrusznika
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 29 lipca 2012, 16:03
Lokalizacja: Łomża
Motocykl:

Post » 30 lipca 2012, 19:54

dzieki za rade. chcialem tak zrobic ale jednak to chyba cos innego bo wsadzilem nowy aku i dalej sa tylko kontrolki, nie ma swiatel - tylko dlugie, jest klakson. siedzialem dzisiaj ja tam macalem i nie mam pojecia. bezpiecznik ten glowny byl ok ale i tak go wymienilem. zorzusznik na krotko kreci ale z matetki ani drgnie. stykalem kolo tej kostki co jest ten bezpiecznik na krotko tez nie kreci... nie mam pojecia

[ Dodano: Wto Lip 31, 2012 8:12 pm ]
DALEM DO MAJSTROWNI. JAK ZROBIA OPISZE. POZDRO.

[ Dodano: Wto Maj 07, 2013 8:54 pm ]
sory ze dopiero teraz pisze. u mnie byly do wymiany modul regulator i akumulator bo wessalo go do srodka :)nie wiem co pierwsze sie spalilo ale niezla faza. Pozdrawiam :)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości