hm... ja mam zawieszenie sc33 w f4i, te same lozyska. troszke interesowalem sie tematem...
nie masz co sie bawic w podmiane samych lag, a reszta od fajera, czy odwrotnie, jedyny sensowny sposob to szukanie calego front-end`u, czyli polka dolna ze sztyca, polka gorna, kierownice, lagi, zaciski, felga z tarcza, pompa hamulcowa...
jeśli odlozysz wszystko co dotyczy zmian przedniego zawieszenia (to ogromna zmiana

, zmiany w prowadzeniu, blokada kierownicy, montaz stacyjki, itd...) i chcesz szukac pasujacego zawieszenia od innego motocykla to robisz tak:
szukasz rozmiarow lozysk glowki ramy, bierzesz zewnętrzne rozmiary łożysk od sc33 i wewnętrzne od docelowego zawieszenie które chcesz sprawdzic czy pasuje, roznica to rozmiar lozysk, jesli znajdziesz lozyska w takim rozmiarze w katalogu jakims to jest szansa, ze pasuje...
druga kwestia to wysokosc sztycy, jesli jest wieksza niz w sc33 to zawsze mozesz dystansy jakies upchac w druga strone to raczej lipa, nie bawil bym sie w osadzanie sztycy w innej polce.
proste
skoro zawieszenie od sc33 pasuje plug and play do f4i, to poszukaj na forach stunterskich (jest ogromna masa wątków na ten temat) modyfikacji przedniego zawieszenia w f4i, bardzo popularna modyfikacja... zawieszenia od 929/954 pasuja plug and play, pewnie od cbr1000 tez, na stowe od jakis gixow pasuja i od r1 tez cos pasuje, wszystko ups i prawie wszedzie radialnie montowane zaciski (poza 929/954). , od zx10r nie pasuje, bo takie chcialem montowac... za gruba sztyca, nie ma lozysk w takim rozmiarze
modyfikacja dosc kosztowona, przody motocykli sa kilka razy drozsze od tylow