Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 15:14

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy led

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 11 września 2012, 22:20

Można kupić kierunki w zestawie z rezystorami(opornikami). Nie musisz nic lutować. Na upartego skręcisz przewody i zaizolujesz izolacja termokurczliwą. Kierunki LED z wbudowanymi rezystorami spotkałem tylko zintegrowane razem z tylną lampą ale może też są inne. Najprościej przy wymianie kierunkowskazów na LED jest wymienić również przerywacz. Nie musi być fabryczny. Kupujesz najtańszy przeznaczony do działania z LED-ami i po sprawie.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 11 września 2012, 22:59

gargamel, rezystorów oporników nie potrzeba więcej roboty. Przekłada wtyczki przelutuje je przerywacz do hondy kupi wpina i po robocie :D
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 12
Rejestracja: 13 maja 2008, 14:08
Lokalizacja: Brodnica
Motocykl: SC50
Rok produkcji: 2003

Post » 12 września 2012, 08:58

i chyba właśnie uzyskałem odpowiedź ;) dzięki chłopaki ;)

 
Posty: 179
Rejestracja: 05 sierpnia 2010, 19:30
Lokalizacja: Kielce
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 1000rr
Rok produkcji: 0

Post » 12 września 2012, 19:42

można znaleźć adaptery do akcesoryjnych kierunków, wpinasz i jest git nic nie trzeba lutować. Jak coś pisz na PW bo nie chcę reklamować sklepu. Komplet adapterów na stronę 25zł.

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 września 2012, 20:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 01 listopada 2012, 17:41

Witam, a jaki ot co mam myśl żeby wstawić 4 ledy (czego powodem będzie szybsze miganie) ale czy rozwiązanie tego mogłoby być wstawienie lusterek dodatkowo z migaczami? można jakoś to obliczyć? i gdzie trzebabyło by się wpiąc? bo w przednie pewnie nie....zieleń ze mnie jeżeli chodzi o elektryke...

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 listopada 2012, 20:51

Mariano pisze:Witam, a jaki ot co mam myśl żeby wstawić 4 ledy (czego powodem będzie szybsze miganie) ale czy rozwiązanie tego mogłoby być wstawienie lusterek dodatkowo z migaczami? można jakoś to obliczyć? i gdzie trzebabyło by się wpiąc? bo w przednie pewnie nie....zieleń ze mnie jeżeli chodzi o elektryke...



możesz się podpiąć lusterkami z kierunkami w przodzie tylko musisz pamiętać o + - bo inaczej nie będzie chodzić przerywacz org musisz zmienić pod led kierunki masz z przodu pod licznikami szybe wystarczy zwalić i to wszystko bardzo łatwe jest podpięcie
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 września 2012, 20:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 01 listopada 2012, 22:51

wiertło pisze:
możesz się podpiąć lusterkami z kierunkami w przodzie tylko musisz pamiętać o + - bo inaczej nie będzie chodzić przerywacz org musisz zmienić pod led kierunki masz z przodu pod licznikami szybe wystarczy zwalić i to wszystko bardzo łatwe jest podpięcie


tylko chodzi mi o częstotliwość mrugania, po założeniu ledów będą ze względu na pobór prądu mrugały szybcie więc czy po podpięciu dodatkowego kompletu kierunków w lusterku może się to wyrównać? i gdzie dokładnie się wpiąć czy mogę bezpośrednio w przednie?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 listopada 2012, 23:33

Mariano, pewnie że w przednie możesz bez problemu się podłączyć . Nic po podłączeniu nie da musisz mieć przerywacz do led jeżeli bedziesz miał kierunki przód i tył w ledach. Przerywacz kupisz na allegro do hondy bez przeróbek wpinasz i działa jak należy
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 września 2012, 20:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 02 listopada 2012, 09:50

wiertło pisze:Mariano, pewnie że w przednie możesz bez problemu się podłączyć . Nic po podłączeniu nie da musisz mieć przerywacz do led jeżeli bedziesz miał kierunki przód i tył w ledach. Przerywacz kupisz na allegro do hondy bez przeróbek wpinasz i działa jak należy


...bo piję do tego, że jak dodam trzeci komplet to pobór prądu się zwiększy prawda? a kumpel kiedyś zamiast zmiany przerywacza wpiął dodatkową żarówke i schował ją pod siedzenie żeby wolniej mrugały ;D ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 listopada 2012, 12:48

Mariano pisze:
wiertło pisze:Mariano, pewnie że w przednie możesz bez problemu się podłączyć . Nic po podłączeniu nie da musisz mieć przerywacz do led jeżeli bedziesz miał kierunki przód i tył w ledach. Przerywacz kupisz na allegro do hondy bez przeróbek wpinasz i działa jak należy


...bo piję do tego, że jak dodam trzeci komplet to pobór prądu się zwiększy prawda? a kumpel kiedyś zamiast zmiany przerywacza wpiął dodatkową żarówke i schował ją pod siedzenie żeby wolniej mrugały ;D ;)



tak zwiększy ale minimalnie bo to diody led są które pobierają bardzo mało prądu . Bardzo łatwo to przeliczyć żarówka w moto ma 23W a takie diody w lusterku mają około 3W to zobacz ile byś musiał podłączyć na jedną strone a gdzie reszta ?? można wstawić jakiś opornik rezystor ale to więcej lutowania drutowania no i się ten rezystor bardzo grzeje. Moja propozycja do tego tak jak pisałem wyżej przerywacz led. A takie szopki jak twój kolega robi to woła o pomstę do nieba :/ brak słów że tak we własnym moto robi a nie daj Boże komuś........
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 42
Rejestracja: 16 września 2012, 20:38
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl:

Post » 02 listopada 2012, 20:09

właśnie o to mi chodziło, nie wiedziałem jak z watami wygląda różnica teraz już wszystko wiem, dziekuje.....przykład kolegi wiem, że o pomste podałem go tylko dla przykładu ;)
WTRYSKIWACZE DENSO SPRZEDAŻ GWARANCJA

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 listopada 2012, 23:01

tak ze tego nie ominiesz musisz kupić a jak będziesz miał problem to wal na pw to pomogę

[ Dodano: Sob Lis 03, 2012 10:54 am ]
Mariano, małe sprostowanie 954 ma w zegarach przerywacz bez oporników rezystorów się nie obędzie musisz jeszcze je dobrze dobrać :/
Oddam nerkę za cbr :)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości