Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Linka sprzęgła

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Linka sprzęgła

Post » 26 września 2012, 19:06

Witajcie,
mam problem z linką sprzęgła, wygląda to tak, że jak skręcę kierownicę w prawo to linka jest bardziej naciagnięta niż jak jest prosto, w efekcie czego po wyprostowaniu kierownicy jak jest jeszcze półsprzęgło po prostu "sprzęgło samo się puszcza" i oczywiście szarpnie lub zgaśnie, co bezpieczne nie jest. Linka jest raczej od tego modelu co trzeba, próbowałem chyba wszystkich możliwości poprowadzenia linki i za każdym razem to samo.

Ktoś tak już miał? Co z tym zrobić?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 26 września 2012, 19:41

Cadavre, a patrzyłeś czy się nie blokuje w pancerzu ?? może potrzeba wyczyscić i na smarować
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 26 września 2012, 20:05

Hmm, smarowałem ją dzisiaj, połączeniem olej + benzyna, ale nie czyściłem. Ale wątpię, że to będzie to. Bo linka po skręceniu kierownicą w prawo się po prostu naciąga, widać jak ten cypel przy deklu się porusza, ale bardzo delikatnie, dosłownie 1-2mm.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2012, 20:14

a dobrze ją masz poprowadzoną ? to an oryginalnej kierownicy czy coś zmieniałeś

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 26 września 2012, 21:42

Właśnie prowadziłem ją chyba na każdy możliwy sposób i to samo za każdym razem. Jak jest prawidłowo? Co do kierownicy to nie mam pojęcia, mam ją od miesiąca, posprawdzam jak wygląda oryginalna kierownica i napiszę, albo zrobię jutro foto jak nie znajde.

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 27 września 2012, 02:39

ja bym spróbował najlepszego sposobu pożycz linkę od kolegi i zobaczysz czy będzie to samo ;)

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 27 września 2012, 19:17

Poprowadziłem ją pod dolną półką po lewej stronie klaksonu no i potem pod ramą do sprzęgła i już tak nie czuć tego, minimalnie się to naciaga tylko. Tak ma być poprowadzona czy może jeszcze jakos inaczej? :D

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 27 września 2012, 19:34

Cadavre, raczej powinna być miedzy dolną a górną i wychodzić z prawej strony główki
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 27 września 2012, 19:57

Tylko wtedy właśnie ona przy skręcie w prawo zapiera się o prawą lagę i przez to się naciąga. Najlepiej jakby ktoś kto ma SC33 96/97 napisał jak to jest u niego, bo ja nie znam nikogo kto takiego fajera by miał.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 27 września 2012, 20:08

u mnie z 93 roku jest tak jak na focie widać oryginalnie , pewnie dużej różnicy nie ma między rocznikami , ty masz jakos dziwnie pod ramą ?? o co kaman ?
Obrazek

idzie między lagami nad dolną półką koło wężyków od chłodnicy i do sprzęgła

Obrazek

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 27 września 2012, 20:45

Pod ramą w sensie że też tam koło wężyków po prawej stronie moto i do sprzęgła, tylko, że linka jest pod ramą, a nie obok. A nie zapiera Ci się linka o prawą lagę jak skręcasz kierownicą w prawo? Bo u mnie tak jest jak ją tak poprowadzę.

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 27 września 2012, 20:50

tak jak wyzej było oryginalnie przed przeróbką i wszystko było cacy :)
taraz mam kierę turystyczną linka musiała być przedłużona ale poprowadziłem ją tak samo i jest git , dziwne że u ciebie jest problem , może linka jakaś inna a masz przy klamce takie metalowe coś lekko wykrzywione przy regulacji naciągu ?

[ Dodano: Czw Wrz 27, 2012 8:53 pm ]
sorki za błąd oryginalnie była nie miedzy lagami własnie lukłem inne zdjęcie była poprowadzona z przodu przed lagami
Obrazek

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości