choć 929 lubi czasem ostro szarpać
dla tego ja jak miałem 929 to po mies jazdy rozglądałem się za amorkiem i kupiłem
Problem miałem już z głowy nie było już tego
choć 929 lubi czasem ostro szarpać
dla tego ja jak miałem 929 to po mies jazdy rozglądałem się za amorkiem i kupiłem
Problem miałem już z głowy nie było już tego
) się od kierownicy odwalić tzn nie szarpać się z nią. A najlepszy sposób walki z tym zjawiskiem to kupno amortyzatora skrętu
Mam nadzieję iż błysnąłem wiedzą i pomogłem
raz mało brakowało a byłaby pieczona skóra na asfalcie
(oczywiście z mojej winy),dowiedziałem się że mimo tego że posiadam amor skrętu to nie znaczy że już jestem chroniony w 100%przed tym zjawiskiem
oczywiście wyprostował to jakoś..a ja z tego co pamiętam to tylko ująłem gazu.
/przyczyna tej przygody-ostre pałowanie po nierównej nawiezchni.
Za to ja parę razy słyszałem jeszcze lepszy sposób od pseudo raiderów spotkanych na trasie. Niektórzy twierdzili że jak wpadają w shimme to stawiają na koło, uspokajają kierownice i opadają
to dopiero są mistrzowie
...niestabilne lądowania >230 gasi w zarodku
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości