» 24 sierpnia 2012, 18:47
Witam na 99% akumulator, skąd wiem szukam właśnie takiego samego rozwiązania problemu a raczej potwierdzenia przed wcześniejszym grzebaniem które uczynię zimą,teraz czas katamarana.Problem przebiega w następujący sposób, miałem padnięty jakiś 2-letni aku żelowy (po kupnie moto się to okazało), zalałem po 0,3ml na celę kwasu i aku odżył, jednakże wiedziałem , że to tylko dorywczo i tak jak opisujesz problem z odpaleniem właśnie po krótkiej jeździe gdzie aku nie daje rady się doładować do pierwotnego stanu przed odpaleniem, po dłuższej jeździe nie ma problemu by odpalił ale jak nie załapie za pierwszym to już słaba iskra i kicha
[ Dodano: Sob Sie 25, 2012 10:57 am ]
Witam. Nie dawało mi to spokoju więc zrobiłem diagnostykę po tym jak przed wczoraj musiałem wpychać po powrocie moto przez bramę z powodu braku chęci do współpracy z drugiej strony.Ukazał się błąd34 czyli (EGCV AND AIR INTAKE VALVE SERVO MOTOR VOLTAGE) i jak się okazało nie wina elektroniki lecz podwiesiła się( w pozycji zamkniętej) klapka od zaworu pod filtrem powietrza, stąd też trudniejsze odpalanie i myśl o słabszym aku.
Teraz pali na dotyk a aku nie jest w pełni naładowany gdyż po ostatnich próbach odpalenia wyczerpał się a podpięty był tylko na czas ściągnięcia filtra i diagnostyki czyli 20-30min.