It is currently 16 November 2025, 13:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

NIERÓWNA PRACA SILNIKA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 22
Joined: 15 October 2008, 12:33
Location: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

NIERÓWNA PRACA SILNIKA

Post » 16 November 2008, 17:19

WITAM , wymieniłem w moto filtr powietrza , swiece , olej i co sie okazało !!!! hondzia przestała chodzic jak marzenie :/ obroty szaleja az w koncu silnik gasnie , co jest ??? poprzedni filtr powietrza byl w stanie wskazujacym:/ a raczej skazujacym na kare chłosty!!! była nawet na nim data wymiany 2002 rok ! moto zostal w serwisie i maja go wyrwgulowac. I tu pytanie - co jest przyczyna powyzszego i czy silnik mocno dostał po dupie na takim za...brudzonym filtrze ?? z góry dzieki za podpowiedzi Pozdrawiam

 
Posts: 789
Joined: 20 July 2008, 16:42
Location: krasnysta
Points: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Year production: 2000

Post » 16 November 2008, 19:15

Oddałeś do serwisu to pytaj serwisu. Przy ściąganiu obudowy filtra rozłączyłeś przewód podciśnieniowy z czujnika mocowanego na obudowie. Niestety nie ty pierwszy zapłacisz za to kilka set :twisted:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 16 November 2008, 21:52

He he :lol: jeden kabelek a w serwisie policza mu niezle za to ale jestem tylko ciekawy co oni stwierdza... CZy przyznaja sie ze to tylko kabel byl rozlaczony.

 
Posts: 22
Joined: 15 October 2008, 12:33
Location: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 16 November 2008, 22:56

Serwis to moze za duze słowo , mam tu na miejscu gościa który sprowadza moto i je serwisuje , tylko wydaje mi sie ze on sam nie do konca wie o co chodzi akurat w tym przypadku:/ przypuszczał ze na starym filtrze silnik był zgrany i teraz na nowym trzeba go bedzie regulowac, jutro podsune mu waszą mysl i obadam sprawe czy to ten kabelek ( oby!!) tak to jest jak nie ma sie własnego garage :evil:

[ Dodano: Wto Lis 18, 2008 11:56 am ]
Faktycznie!! kabel od czujnika nie łączył , teraz juz gra gitarrra !! dzieki za podwpowiedz!!

 
Posts: 556
Joined: 25 March 2008, 20:25
Location: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Year production: 0

Post » 18 November 2008, 21:52

CZIKEN929 dziekuj, on Ci napisal co jest nie tak, skubany czarodziej :mrgreen: a widzisz, najperw bys go zapytal a potem sam zrobil... U niego porady i konsultacje sa narazie :wink: zupelnie za darrrrmo :mrgreen:

 
Posts: 22
Joined: 15 October 2008, 12:33
Location: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 19 November 2008, 17:34

Szacun dla CZIKENA929 i wielkie dzieki !!! nie wiem czy to tylko wrazenie ale moja SZUSZU lepiej sie teraz wkreca i ma jakby wiecej mocy :D chyba ze to z tesknoty za nia mnie tak olśniło :D

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 27 March 2009, 11:53

cziken929 wrote:Oddałeś do serwisu to pytaj serwisu. Przy ściąganiu obudowy filtra rozłączyłeś przewód podciśnieniowy z czujnika mocowanego na obudowie. Niestety nie ty pierwszy zapłacisz za to kilka set :twisted:


O co chodzi z tym wężykiem? Zakazane? :shock:
Kolego możesz napisać jaśniej?

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 27 March 2009, 12:03

ty masz sc33 to chyba tam nie ma tego wezyka. a chodzi o wezyk z prawej strony filtra powietrza czarny waski kabelek on lubi spasc jak sie rusza cos przy filtrze i on powoduje wlasnie plywanie obrotow wyswietla sie blad f1 oraz moto gasnie.
sisi to jest gość

User avatar
 
Posts: 310
Joined: 24 March 2009, 22:27
Location: Bydgoszcz
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33
Year production: 1997

Post » 27 March 2009, 13:04

Hehe - ja jeszcze nie mam nic :D szukam i zastanawiam się nad SC44 również.

No niech będzie co chce, ale po co jechać z tym do serwisu? nie można tego podpiąć samemu?

User avatar
 
Posts: 103
Joined: 12 October 2008, 20:20
Location: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Year production: 1999

Post » 27 March 2009, 15:18

dajcie spokój chłopakowi
koles jest zmaRTWIONY BO JEGO SLICZNOTAK NIE CYKA JAK POWINNA
a wy bandyty jedne .........
rzymas

 
Posts: 22
Joined: 15 October 2008, 12:33
Location: KUTNO
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 28 March 2009, 12:40

HE HE no mądry Polak po szkodzie :) ślicznotka juz cyka jak szwajcarski budzik :D moze kiedys przedstawie ja Twojej gdzies na zlociku jakims :lol:

 
Posts: 1
Joined: 28 July 2011, 22:10
Location: SOSNOWIEC
Motocykl: FIRE BLADE 929
Year production: 2001

Post » 28 July 2011, 22:37

Luki213, witam mam pytanko dzisiaj jak odstawilem maszyne i wprowadzalem do garazu to cos stukalo w silnku co to moze byc i byl zgaszony i na luzie

Next

Return to Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests