Rany boskie! @AdamSsS piszesz takie głupoty, że głowa boli!
Dobra to jest tak, "ssanie" nie ma nic wspólnego z elektroniką wiązkami i czujnikami.
W PGM-FI ssanie jest czysto mechaniczne.
Po zdjęciu airboxa zobaczysz przepustnice, tutaj masz schemat z serwisówki:

Po krótce: obok gardzieli masz dysze powietrza dla wolnych obrotów, te dysze są przymykane przez zaznaczone na zdjęciu "IAC VALVE" pierwszy jest na stałe 3 pozostałem mają śrubki po to żeby móc ustawić "synchro" czyli wyrównać ilośc powietrza wpadającą do poszczególnych cylindrów na wolnych obrotach.
"Ssanie" w Hondach z tych to "IAC THERMAL VALVE" dział na bardzo prostej zasadzie, płyn chłodniczy ogrzewa ten zawór i w miarę wzrostu temperatury zawór ten domyka IAC VALVE czyli ogranicza dopływ powietrza na wolnych obrotach do stanu "normalnego" W momencie kiedy odpalasz zimny motocykl, IAC są maksymalnie wyciągnięte dopływ powietrza jest duży, co wykrywa map sensor i komputer dokłada paliwa. UWAŻAJ nakrętka od tego ustrojstwa jest "painted white" co oznacza w hondzie NIE DOTYKAĆ. Osobiście sądzę, ze trochę przesadzili, ale trzeba mieć pojęcie jak to działa żeby regulować. Wkręcając tą nakrętkę spowodujesz, efekt jeszcze wyższych obrotów na zimnym silniku.
Musisz tam zajrzeć i zobaczyć byc może nakrętka się odkręciła i z tego powodu "ssanie" nie działa