Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 16:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Usterka pompy i kilka pytań...

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2009, 10:17
Lokalizacja: Milanówek
Motocykl: Honda CBR 929 FireBlade
Rok produkcji: 2001

Usterka pompy i kilka pytań...

Post » 17 maja 2009, 10:23

Witam, mam mały problem ze swoją 929 oraz kilka pytań dotyczących tego motocykla.
Otóż czasem jak jade po dziurawych drogach z większą prędkością to tak jakby odłączało pompe paliwa i motocykl spada z obrotów. Zapala się wtedy czerwona lampka oraz na wyświetlaczu "FI". Takie coś trwa około 3-4 sekund, wtedy motocykl znowu jedzie tak jak potrzeba. Mam 929 ponad tydzień i zdarzyło mi się coś takiego około 10 razy. Wiece może o co chodzi?
I jeszcze kilka pytań:
Czy Wasze 929 na drugim biegu z gazu wchodzą na koło? Ile osiągają 929 na 1 biegu? Bo jestem ciekawy czy moja nie za dużo jedzie na jedynce...
Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 17 maja 2009, 16:11

to trzeba wolniej jeździć ;)

a tak poważnie to sprawdź czujnik stopki bocznej. przy większych prędkościach na naszych pięknych drogach może ci nie łączyć. częsta usterka.

 
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2009, 10:17
Lokalizacja: Milanówek
Motocykl: Honda CBR 929 FireBlade
Rok produkcji: 2001

Post » 17 maja 2009, 16:53

Ale to by były takie objawy właśnie? Dzisiaj sprawdze jeszcze

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 17 maja 2009, 17:50

jak podczas jazdy czujnik da sygnał (chwilowy) że jest rozłożona stopka (choć oczywiście nie jest) to wtedy następuje wyłączenie zapłonu ale że sygnał jest chwilowy to i wyłączenie zapłonu jest chwilowe. wtedy kiedy zapala ci się kontrolka czerwona to w tym momencie pompa nabija ciśnienie w układzie paliwowym tak jak przed odpaleniem silnika w normalny sposób. ja bym to zrobił w ten sposób że odpaliłbym moto, złożył stopkę, wbił bieg i poruszał stopką ale nie rozkładał i jeszcze samym czujnikiem i przewodami.

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 17 maja 2009, 18:15

ciekawe pytanie zadałeś czy na 2 na koło idzie :ooo: a na jedynce ty potrafisz :ups:
ja na 2 biegu rozpędziłem sie 188 aż do ocięcia :570:

 
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2009, 10:17
Lokalizacja: Milanówek
Motocykl: Honda CBR 929 FireBlade
Rok produkcji: 2001

Post » 17 maja 2009, 20:50

Na jedynce to ja latam na kole ile chce ale nie potrafie zmienic z 1 na 2 na kole bo zaraz mi motor opada. I żeby na 2 postawić na koło musze wkrecic na 8 tys i dopiero strzelić ze sprzęgła. Wiele osób mówiło mi że ten motor powinien bez problemu z gazu iść na koło na 2...i teraz nie wiem...

 
Posty: 375
Rejestracja: 12 stycznia 2009, 16:54
Motocykl: HONDA 954 poraz drugi
Rok produkcji: 2003

Post » 17 maja 2009, 21:24

Powinien powinien. jak masz około 110 na osi odkrec smiało i pójdzie a jak sie postarasz to i z 3 z gazu idzie tylko juz trzeba szarpnac:):) :diabel2:

 
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2009, 10:17
Lokalizacja: Milanówek
Motocykl: Honda CBR 929 FireBlade
Rok produkcji: 2001

Post » 18 maja 2009, 21:28

Własnie nie wchodzi z 2 na gume. Jak dobrze strzele ze sprzęgła to owszem. Na 2 leci 188km/h więc mam standardowe przełożenia. Chyba musze wyregulować EXUP'a bo dzisiaj wymieniałem filtr powietrza i zauważyłem że jedna linka spadła z silniczka i nie działał prawidłowo. Ale nadal z 2 nie idzie na koło tylko musze jechać 130-140km/h, stanąć na podnóżkach i gaz opór i szarpnąć kierownice.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 19 maja 2009, 07:48

moja szła z garści śmiało na 2 ale ja i tak wolałem lecieć 7-8 dych i pacnąć klamkę sprzęgła
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 7
Rejestracja: 17 maja 2009, 10:17
Lokalizacja: Milanówek
Motocykl: Honda CBR 929 FireBlade
Rok produkcji: 2001

Post » 19 maja 2009, 14:16

No właśnie, a dlaczego moja nie idzie z 2 na koło? Ktoś może mi wytłumaczyć?


Wróć do Usterki/awarie (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości