jeśli to Ci polepszy humor, szukałem w serwisach - od 150-250 przewijka, wystawiłem w opisie na gg i gdzie się dało, pogadałem w barze, i kolega JZ mi doradził, wcześniej inni też( że miejscowy naprawiaka) przewija silniki na hucie
i znają się ponoć na robocie, dziś wkręciłem 100jan, w czwartek ma być uszczelka za 16 pln. , czekam jeszcze na MUNDASa - ma mi przysłać reg. i jak się okaże, że pomysł z hucianymi specami był zły, jeśli spali się jeszcze chip albo reszta elektroniki, to się mocno zawiodę! (ciężko pisać z tą cenzurą,jakoś nnaturalnie to brzmi) jak zamontuje sprawdzę napięcie i napiszę.
na szczęście kostkę mam całą od reg, i nodpowiem, od alt. mi spłonęła, mam zamiar kupić w elekt. zamiennik o podobnych parametrach.
[ Dodano: Wto Lip 14, 2009 10:00 pm ]
dziś zamontowałem alternator (stojan przewinięty) regulator, uszczelka.
Oleju nie dolewałem w ogóle, ten który wypłyną z alt-był czarny, a nwiem jakim jest zalany, oczko natomiast na prostym pokazuje ze oleju jest na połowie max/min.(zamierzam kupić nowy i zalać)
pojechałem sprawdzić prąd ( z lenistwa albo nwiem czemu sprawdziliśmy tylko na aku) no i jest cały czas 14,5 ! czy włączę długie czy zwiększam obroty - bez zmian ! może idealny reg?
ustalam z diagnostyką, że będę jeździł i zobaczymy czy będzie ok ?
zauważyłem tylko ze po ok 2 km strasznie był gorący alt, ale skoro ładował....
przejechałem ok 30 km, alternatora nmożna dotknąć !
zatrzymuje sprzęt- sprawdzam czy odpali, oczywiście NIE. (tym razem na górce i obok domu)
jutro daje go do diagnozy - alter. - koleś który go przewiną, zapienił ze jest ta sama ilość zwoju, że drut ma inna średnice, jest cieńszy o 500, i jest uszczelniany jakimś smarem,spoiwem ? który wytrzymuje do 170 stopni(jest nakładany na gorąco)
regulator jest ciepły
aku-nawet nciepły
[ Dodano: Sro Lip 15, 2009 8:04 am ]
oglądam alternatory i ten wygląda b. podobnie... próbował ktoś alt. z innych moto?
http://cgi.ebay.de/Honda-NTV-Transalp-H ... otohosting